Що роблять чат-боти у HR?

958 0

Ми у соцмережах:

Що роблять чат-боти у HR?

HR-маркетинг — це все, що компанія робить для того, щоб залучати до свого штату найкращих співробітників та утримувати їх у команді. Сюди входять створення бренду компанії, позитивної репутації та паблісіті, покращення впізнаваності та престижності на ринках, у тому числі на ринку праці. На додаток до стабільної зарплати, медстрахування, бонусів та привілеїв, які працівники отримують, обіймаючи певну посаду, hr маркетинг надає їм низку психологічних переваг. Наприклад, вони можуть пишатися, що працюють у відомій фірмі, відчувати причетність до великого та сучасного професійного ком'юніті, усвідомлювати, що їхня робота важлива для суспільства в цілому та для конкретних людей.

Чим займаються HR-маркетологи

На відміну від класичних ейчарів, HR-маркетологи працюють у двох напрямках:

♦ зі співробітниками, які вже зараховані до штату;

♦ з потенційними співробітниками.

Основні завдання HR-маркетологів

♦ Створення стратегії комунікації компанії із зовнішнім світом. Це стиль повідомлень, статей, спілкування служби підтримки з чинними та потенційними клієнтами.

♦ Створення стратегії просування бренду як роботодавця. Це може бути самостійний напрямок розвитку або частиною загальної стратегії розвитку компанії.

♦ Аналіз ситуації на ринку праці, дій та ефективності роботи з набору штату у конкурентів, дослідження трудової міграції ключових фахівців з напрямків, що цікавлять компанію.

♦ Розробка та впровадження стратегії залучення співробітників, що цікавлять компанію, утримання існуючих працівників, у тому числі найбільш цінних ключових фігур.

♦ Створення ціннісної пропозиції для співробітника – переліку переваг, які надає персоналу робота в компанії, у тому числі на конкретних посадах. Це допомагає співробітникам відчувати свою унікальність, а також краще орієнтуватися в тому, як результативність їхньої професійної діяльності допомагає їм реалізовувати особисті цілі.

Навіщо ейчар-маркетологам чат-боти?

HR-маркетинг вимагає комплексного підходу, володіння ключовими компетенціями, здатності помічати тенденції ринку праці та генерувати новаторські ідеї. У той же час під час повсякденної діяльності ейчари стикаються з великою кількістю рутинних операцій, які можна і потрібно автоматизувати. Звичайний hr bot дозволяє щодня заощаджувати багато часу та зусиль, які можна направити в більш продуктивне русло.

Основні ресурсомісткі завдання, що делегуються чат-ботам

♦ Пошук кандидатів та збір інформації про них. Чат-бот інформує претендентів про вакансії та їх особливості, компанію в цілому, проводить первинні тестування, опитування, перевіряє їх результати та виносить судження про відповідність (або невідповідність) ключових характеристик знайдених кандидатів необхідним вимогам.

♦ Супровід працівника під час адаптації. Чат-бот надає у розпорядження співробітника необхідні йому навчальні матеріали, проводить тестування, оцінює самопочуття, ступінь його задоволеності роботою, узагальнює та передає дані ейчарам. Практичний досвід показує, що, відповідаючи на запитання чат-бота, респонденти набагато відкритіші і відвертіші, ніж коли інтерв'юером виступає їхня колега-людина.

Автоматизація масових комунікацій усередині компанії. Чат-боти проводять опитування, дають оцінку компаніям, створюють бази знань, вибирають і надають із них потрібні, виконують іншу рутинну роботу.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також