Отакий пост сьогодні оприлюднили на офіційній фейсбук-сторінці товариства “Рівнетеплоенерго”:
— Сьогодні ми розпочинаємо подачу гарячої води в квартири рівнян. Це займе певний час, для того, щоб гаряча вода зʼявилась в усіх районах міста. Однак є ще певні нюанси, які ми хочемо і мусимо вам розповісти, аби ви розуміли специфіку гарячого водопостачання.
Які є обставини, що роблять гаряче водопостачання збитковим і в підсумку нереалізуємим?
- Мале споживання електроенергії прямої води.
Люди вміють рахувати свої гроші. Тому в ситуації коли електроенергія була значно дешевшою і постачалась безперебійно, гріти воду бойлером – вигідніше, дешевше. - При відсутності лічильників гарячої води споживач платить по нормам на кількість зареєстрованих у квартирі мешканців. Дуже часто у квартирі зареєстрований пенсіонер, а по факту живе повноцінна сімʼя. Або ж квартира здається в оренду і орендарі не економлять бо «оплата маленька». По суті, це один з видів крадіжки.
- Навчились «обманювати» лічильники. Це теж вид крадіжки. Ми неодноразово фіксуємо, коли в будинок скажімо зайшло 100 кубів гарячої води. А згідно лічильників у квартирах було використано 50 кубів.
Загалом, «крадіжка» гарячої води коливається в межах 35-50 відсотків. Це збиток компанії, в додаток до боргів споживачів за отримані послуги.
При такій ситуації компанія не може розрахуватись за газ, електроенергію, сплатити податки, виплатити зарплати і провести якісно ремонти.
— Щодо закидів, що «в інших містах гаряча вода є», то тут дуже просте пояснення. Там де теплопостачаюча компанія є комунальною (належить місту), всі ці збитки покриваються з бюджету. Тобто з тих податків, які сплачує бізнес, підприємці і звичайні люди. Тобто те, що вкрали інші, оплачують знову ті, хто й так сплачує все. Сьогодні ми розпочинаємо подачу гарячої води. Як надовго? Залежить не лише від нас, а від кожного з вас, – додають тепловики.





