Світова зірка упаковки: вироблено на «Консюмерс-Скло-Зоря»

4954 0

Ми у соцмережах:

Світова зірка упаковки: вироблено на «Консюмерс-Скло-Зоря»

Пляшку «Союз-Віктан Лонгер», вироблену ЗАТ «Консюмерс-Скло-Зоря», журі Всесвітньої організації пакувальників визнало гідною називатися світовою зіркою упаковки за підсумками 2005 року. Церемонія нагородження відбулася у Пекіні під час проведення Всесвітньої конференції пакувальників — 2006. До складу журі ввійшли члени пакувальних клубів, які входять до Всесвітньої організації пакувальників та Міжнародного прес-центру пакувальників.

Виробництво скла в Україні розвивається доволі стрімко, і провідна роль у ній належить саме виробництву пляшок. «Пляшковий» сегмент не лише найбільший, а й значно випереджає інші за темпами розвитку. На склозаводах відбувається реконструкція і будівництво нових потужностей. За останні п’ять років щорічний приріст виробництва пляшок становить не менше 20%. Серед найуспішніших на найбільш ефективних склопідприємств України — «Консюмерс-Скло-Зоря». Сьомого листопада Президент України Віктор Ющенко взяв участь в урочистому відкритті 3-го цеху з виробництва склотари на підприємстві «Консюмерс-Скло-Зоря». До цього дня за усі роки існування компанії, яка була створена у січні 1997 року, жодна з перших осіб держави, перебуваючи на Рівенщині, так і не побувала на заводі. Його не раз вносили у робочий графік таких поїздок, але візит на підприємство щоразу з різних причин скасовували. — Чотири години на нашому підприємстві — це доволі багато для стислого графіка Президента, — каже генеральний директор «Консюмерс-Скло-Зоря» Станіслав Савінський. — Символічним я вважаю й те, що зустріч з представниками ділових кіл області відбулася саме у нас і в такому досі незвичному форматі, коли представники бізнесових кіл сиділи навпроти Президента й мали можливість безпосередньо з ним спілкуватися, а ось чиновники цього разу були не на трибунах і не у перших рядах. І хоча на цю зустріч, можливо, хотіло потрапити більше людей, але тоді й найголовнішого — діалогу — не відбулося б. Я гадаю, що усі ці події є свідченням позитивних змін в індустрії всієї країни, а також визнанням рівня нашого підприємства. 19 листопада скловиробники України відзначають професійне свято. Вітати, на думку п. Савінського, який водночас є віце-президентом Асоціації підприємств скляної промисловості «Скло України», є з чим. Якщо у 2002 році було вироблено 1 мільярд пляшок, то у 2005 році — майже удвічі більше. У нашу скляну промисловість прийшли потужні інвестори, які вкладають чималі кошти у нові проекти. Конкуренція на ринку склотари жорстка, а тому без високих технологій, в тому числі й енергозберігаючих, уже в найближчі роки вижити буде неможливо. Такі інвестиції, на думку п. Савінського, можуть робити великі зарубіжні компанії. Асоціація постійно надає своїм членам, а їх нині 59, необхідну інформацію задля здійснення моніторингу скловиробів. Підприємства, які потребують стратегічного інвестора, беруть участь у зарубіжних профільних виставках з метою його пошуку, а також і налагодження зв’язків із зарубіжними колегами, просування української продукції на іноземні ринки, започаткування нових, актуальних нині енергоефективних технологій.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також