Телефони не тільки «зависають», а й вибухають

1362 0

Одинадцять торгових точок області, які реалізують мобільні телефони, нещодавно перевірили працівники управління у справах захисту прав споживачів. Таку їхню увагу до реалізаторів мобілок викликала велика кількість скарг від споживачів на погану роботу придбаних телефонів.

Як розповіла головний спеціаліст управління Інна Мельник, у жодній з торгових точок не обійшлося без порушень споживацьких прав. Зокрема, майже скрізь була відсутня інформація про товар зрозумілою мовою і з його упаковки покупець не міг встановити виробника пропонованого до продажу мобільного телефону, його адресу. Крім цього, телефони продавали без експлуатаційних документів та гарантійних талонів встановленого зразка (з голограмою), до них пропонувалися зарядні пристрої без сертифікатів якості. Через ці порушення на 71 тисячу гривень товару (а перевірено всього було на суму 108 тисяч гривень) було забраковано і знято з реалізації. До забракованих потрапили розрекламовані телефони марки «Nokia», «Panasonic», «Philips», «Ericsson». Порушників споживацьких прав покарали штрафами на понад 10 тисяч гривень, однак це не означає, що покупці не повинні бути обачними, купуючи мобільний телефон. — До нас зверталися люди, в яких, приміром, після підключення до бракованого зарядного пристрою телефон узагалі вибухнув, — розповіла п.Мельник. — Було, що людина купила несертифікований телефон, у результаті той через деякий час почав «зависати». При перевірці виявилося, що він не ловить необхідні радіочастоти. Тож купуючи мобільний телефон, тим паче, що коштує він недешево, потрібно переконатися у наявності інструкції державною чи принаймні російською мовою, гарантійного талона, в якому вказана дата і місце продажу товара, сертифіката якості. Сертифікат якості також потрібно вимагати при купівлі зарядного пристрою. При наявності гарантійного талона з датою продажу чи товарного чека споживач зможе вимагати задоволення своїх прав, якщо раптом придбаний товар виявиться бракованим. У цьому випадку йому потрібно звернутися з письмовою заявою до продавця, яку той протягом двох тижнів повинен розглянути і повідомити покупця про своє рішення. Якщо питання про брак телефону виявиться спірним, продавець проводить експертизу, при якій покупець має право бути присутнім. Якщо буде встановлено, що дефект у товару — заводський, продавець мусить повернути за нього гроші покупцю. Буває, що споживач звертається зі скаргою на погану роботу телефону під час гарантійного терміну і йому, як правило, пропонують його відремонтувати. Однак він повинен знати, що, згідно з законодавством, має право відмовитися від ремонту і вимагати повернення грошей за придбаний товар, його заміни чи зменшення вартості.


Поділися з нами новиною! Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

Залиште вiдповiдь

Читайте також