«Третину проблем уже вирішено!»

1257 0

Ми у соцмережах:

«Третину проблем уже вирішено!»

2,5 тисячі разів мешканці Рівного зверталися по допомогу до активістів "Рівненського громадського контролю", щоб вирішити свої комунальні проблеми, поскаржитися на поганий стан доріг або просили подбати про благоустрій міста. І уже в третині випадків їхні питання вдалося вирішити — минулого вівторка "РГК" прозвітувався за два роки своєї роботи. За цей час представники "Рівненського громадського контролю" здійснили понад 1800 виїздів, надали близько 300 юридичних консультацій та представляли інтереси громади у чотирьох судах.

Якимець Як розповідає юрист "РГК" Юлія Кутузова, найбільше мешканці нарікають саме на бездіяльність комунальників. Таких звернень зафіксували 1143 — затоплені підвали, течуть дахи, відсутня гаряча вода або ремонт у під'їздах. 37% таких звернень уже вирішено, а ще 35% перебувають у роботі. — Щодня ми приймаємо десятки телефонних дзвінків. Інколи людині достатньо просто надати грамотну консультацію, щоб вона знала, як їй діяти далі, — пояснює Юлія Кутузова. — Загалом ми зафіксували 315 звернень на незадовільний стан доріг, відсутність світлофорів, пішохідних переходів та зупинок. 381 звернення стосувалося благоустрою дитячих майданчиків, прибирання парків, догляду за зеленими насадженнями. Ще 330 рівнян були незадоволені відсутністю каналізаційних люків, розміщенням сміттєвих контейнерів, тарифами на вивезення сміття. Частину питань вдається вирішити завдяки розголосу у ЗМІ. Заступнику голови громадської організації Олександрові Зайчуку часто доводиться виїжджати на місце з телекамерами. Чи не найбільше його вразила ситуація у будинку №9 на вулиці Пирогова, мешканці якого неодноразово просили комунальників відремонтувати дах, що протікав. — Я вперше побачив, як на стінах балкона росте мох! Лише після того, як ми відзняли цю флору, працівники ЖКП миттєво відреагували — замінили руберойдне покриття і дах більше не тече. Парадокс у тому, що кошти на це були потрібні невеликі, а ремонт зробили за короткий термін. Невже комунальникам потрібен суспільний резонанс, щоб виконати свою роботу? Таких прикладів у "РГК" можуть навести багато. Якщо чиновники дають рівнянам відписки і не виконують своїх обіцянок, активісти звертаються до них повторно. — Жодного звернення не залишаємо без уваги і намагаємося допомогти усім. Але ми піднімаємо й більш глобальні питання — особливо ті, які стосуються міської землі. Адже схема непрозорого виділення ділянок діяла роками, — зауважує Дмитро Якимець, який очолює "Рівненський громадський контроль". - Зокрема, вдалося тимчасово припинити розгляд питання щодо ділянки на вулиці 16 Липня, яка коштує мільйони, а хотіли віддати задарма. Не пройшов повз нашу увагу й "економічний сепаратизм", коли у рівненському супермаркеті продавалося кримське пиво з написом, що воно вироблено в Росії! Цікавить також, як витратить влада 63 мільйони гривень, виділені цього року на благоустрій Рівного? Я вважаю, що наше місто потребує чіткої стратегії розвитку. "РГК" відкрито розповідає й про джерела свого фінансування. Усього за час своєї роботи активісти витратили 526 тисяч гривень: на інформаційну роботу, виїзди за скаргами, утримання офісу та зарплату працівників. Невдовзі "Рівненський громадський контроль" планує запустити новий інтернет-ресурс, де фіксуватимуть усі звернення рівнян на житлово-комунальні проблеми. А кожен користувач зможе самостійно позначити місце на мапі, додати фото та відеоматеріали. Запрацювати сайт має упродовж місяця.

Олена ВЛАСОВА.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також