І це ще не все. У міському управлінні транспорту намагаються усіляко уникати прямих відповідей на запитання про нову вартість проїзду, проте уже відомо, що чиновники знайшли спільну мову з перевізниками. Останні просили, щоб вартість проїзду в маршрутках зросла до 16 гривень. Однак після переговорів влада «сторгувалася» з перевізниками про те, що проїзд у маршрутці з 8 гривень підніметься до 14, а в тролейбусі з 6 гривень — до 12. Нові тарифи будуть затверджені рішенням міськвиконкому вже у найближчі тижні.
Іван Фурлет, начальник управління транспорту і зв’язку Рівного:
— Вартість квитка складається із кількох факторів. 60% ціни — це пальне, 20% — заробітна плата водія і 20% — це поточний ремонт. Якщо заробітну плату водія перевізник намагається не піднімати, то пальне у ціні зросло вдвічі, подорожчали й запасні деталі до маршруток і автобусів. Якщо зараз не привезти у відповідність до витрат ціну за проїзд, то обласний центр ризикує залишитися без громадського транспорту.
З початку війни ми робили усе можливе, щоб стримати ціну. Спочатку зменшили кількість приватного громадського транспорту на маршрутках. Тобто кількість пасажирів була розподілена на меншу кількість автобусів, що дало змогу перевізнику заробити. Всі маршрутки у нас виїздили на лінію лише у час пік, коли людям потрібно було доїхати вранці на роботу і повернутися назад з роботи.
Щодо тролейбусів, то вартість проїзду там ніколи не відповідала реальній ціні. Бо тролейбуси у нас дотуються із міського бюджету. Фактично половина вартості квитка компенсується з міського бюджету. Перевізники уже надали нам свої розрахунки нової вартості проїзду. Вони у них різні. Наразі наше управління вираховує об’єктивну вартість проїзду за кілометр, яка буде подана на затвердження виконавчому комітету міської ради.
Богдан СЛОНЕЦЬ.