За грудень 2009 року працівники підприємства «Рівнеелектротранс» зарплату одержали не в повному обсязі. І у січні, за прогнозом начальника підприємства Степана Загинея, ситуація з оплатою праці не поліпшиться. Причина, з його слів, у тому, що держава недоплатила підприємству 30% коштів, передбачених на перевезення пільгових категорій населення у минулому році, а це близько 2,5 мільйона гривень.
— Ми щодня перевозимо близько 100 тисяч людей, половина з них мають пільги на проїзд, — каже Степан Загиней. — Однак на січень нашому підприємству узагалі не передбачено ніяких грошей на компенсацію пільгового проїзду. Законами визначені близько 40 категорій тих, кому передбачені пільги на проїзд у міському комунальному пасажирському транспорті. Проте якщо пільгу ніхто не оплачує, звідки підприємство має взяти гроші? Наше фінансове становище не покращиться, поки не буде прийнятий Держбюджет. Не будуть їздити безкоштовно у тролейбусі й діти з сімей, у яких виховують троє і більше дітей, — це ще одна пільгова категорія, задекларована у законі, який набув чинності 1 січня 2010 року. Проте ця категорія не «прописана» поки у жодній постанові Кабміну та профільного міністерства щодо того, який порядок надання пільги і хто компенсуватиме її вартість. До прийняття цього механізму, а також і Держбюджету, в якому буде передбачена компенсація, діти з багатодітних сімей їздитимуть за ті гроші, за які їздили до цього: у тролейбусі за учнівським квитком — за 40 копійок, у маршрутках — за 1,5 гривні, тобто за повну вартість.