Директор лікувального закладу Тетяна Латишенко зазначає, що кол-центр – це, свого роду, “реєстратура на дивані пацієнта”.
– Думаю, багато хто пам’ятає застарілий варіант роботи реєстратури, коли там працював один телефон і реєстратор одночасно намагався надавати інформацію і пацієнту, який підійшов до віконця і відповідати на телефонні звернення. За фактом, це не давало змоги зробити якісно ані одне, ані інше. Отже, ми чітко розуміли, що певна реорганізація реєстратури, шляхом створення окремої телефонної комунікації з використанням сучасних технологій, – це вимога часу, – говорить директор Вараської багатопрофільної лікарні.
У свою чергу міський голова Вараша Олександр Мензул відзначає, що кол-центр є частиною якісних змін у лікарні, котрі розпочато впроваджувати минулого року.
– Продовжуємо удосконалювати медичні послуги та сервіс у лікувальних закладах нашої громади. Влітку ми відкрили амбулаторію лікарів загальної практики у с.Більська Воля, придбали кисневу станцію, відкрили ПЛР-лабораторію. Запрацював онлайн-запис до лікарів центру первинної медичної допомоги. У грудні почали тестувати телемедицину. Тобто працюємо не лише над поліпшенням матеріально-технічної бази, а й над розвитком сервісів, – зауважує Олександр Мензул.
Безкоштовні телефони кол-центру: 067-363-78-68 та 067-435-99-49.





