Що таке кол-центри і які їхні функції — більше знають у столиці, де таких служб чимало. У Рівному кол-центрів небагато, а з надавачів комунальних послуг такий своєрідний диспетчерський центр має лише "AES Рівнеобленерго". Дзвінковий центр, саме так його тут називають, існує вже п'ять років і приймає до двох тисяч дзвінків у день.
З якими питаннями рівняни звертаються сюди, розповідає Оксана Мокрик, керівник кол-центру: — Усі телефонні дзвінки до кол-центру, який працює цілодобово, автоматично записуються. Їх не можна видалити чи змінити, тому усі заявки від населення наші працівники обов'язково реєструють. У поданні заявки відмовляють лише у тих випадках, якщо абонент телефонує не за адресою — часто трапляється, що люди плутають служби або ж телефонують до нас, аби ми зателефонували до ліфтерів чи ще когось, бо додзвонювачі не пам'ятають номера цих служб, а наш знають. Або якщо подібна заявка уже була подана раніше. Наприклад, коли зникає електропостачання на якійсь вулиці, то можуть зателефонувати десять мешканців. Ми ж реєструємо лише одну заявку — того, хто зателефонував перший. Окрім того, якщо проходять планові роботи, то скарги від населення також не реєструються. За п'ять років роботи ми прийняли майже два мільйони дзвінків з усієї області. Щодня кожен з наших 14 працівників відповідає на 100-130 дзвінків, а у кризових ситуаціях, після буревіїв ми відповідали на 450 викликів за годину. Окрім того, уже третій місяць ми працюємо у двосторонньому зв'язку: самі телефонуємо нашим абонентам, нагадуючи переважно про несплачені рахунки. Нам же найчастіше дзвонять запитати про тарифи, про стан рахунку, повідомити про те, що немає електропостачання або запитати, коли його відновлять.