Відповіли на 2 мільйони дзвінків

1666 0

Ми у соцмережах:

Відповіли на 2 мільйони дзвінків

Що таке кол-центри і які їхні функції — більше знають у столиці, де таких служб чимало. У Рівному кол-центрів небагато, а з надавачів комунальних послуг такий своєрідний диспетчерський центр має лише "AES Рівнеобленерго". Дзвінковий центр, саме так його тут називають, існує вже п'ять років і приймає до двох тисяч дзвінків у день.

З якими питаннями рівняни звертаються сюди, розповідає Оксана Мокрик, керівник кол-центру: — Усі телефонні дзвінки до кол-центру, який працює цілодобово, автоматично записуються. Їх не можна видалити чи змінити, тому усі заявки від населення наші працівники обов'язково реєструють. У поданні заявки відмовляють лише у тих випадках, якщо абонент телефонує не за адресою — часто трапляється, що люди плутають служби або ж телефонують до нас, аби ми зателефонували до ліфтерів чи ще когось, бо додзвонювачі не пам'ятають номера цих служб, а наш знають. Або якщо подібна заявка уже була подана раніше. Наприклад, коли зникає електропостачання на якійсь вулиці, то можуть зателефонувати десять мешканців. Ми ж реєструємо лише одну заявку — того, хто зателефонував перший. Окрім того, якщо проходять планові роботи, то скарги від населення також не реєструються. За п'ять років роботи ми прийняли майже два мільйони дзвінків з усієї області. Щодня кожен з наших 14 працівників відповідає на 100-130 дзвінків, а у кризових ситуаціях, після буревіїв ми відповідали на 450 викликів за годину. Окрім того, уже третій місяць ми працюємо у двосторонньому зв'язку: самі телефонуємо нашим абонентам, нагадуючи переважно про несплачені рахунки. Нам же найчастіше дзвонять запитати про тарифи, про стан рахунку, повідомити про те, що немає електропостачання або запитати, коли його відновлять.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також