Гараж з двоповерховою надбудовою та 60 соток землі планувала виставити на продаж виконавча служба, аби погасити хоча б частину боргів Міжнародного аеропорту «Рівне».
Оскільки аеропорт належить до об’єктів стратегічного значення, виконавці не змогли відчужити майно без дозволу обласної ради. Депутати комунальної комісії своє погодження не дали.
Мотивували, зокрема, це тим, що інвестор, який, можливо, візьме аеропорт у концесію, потребуватиме цілісний майновий комплекс, а не «роздерибанений».
Окрім того, гараж аеропорту та паркову біля нього оцінили тільки в 1,7 млн грн. Цієї суми вистачило б хіба на покриття боргу із зарплати (1 млн грн на сьогодні) та частини боргу за соціальний внесок.
10% від суми забрала б виконавча служба.
Представниця рівненської районної виконавчої служби зазначила депутатам, що гараж аеропорт не використовує. Його нині орендує приватна фірма. Продаж майна допоміг би хоча б частково зменшити борги летовища, які не дозволяють фінансувати у розвиток аеропорту. Бо ж усі суми, які надходять на рахунки підприємства, виконавча забирає на погашення боргів.
Обласна рада на засіданні 18 травня має проголосувати за програму розвитку рівненського аеропорту, яка передбачає виділення з обласного бюджету 15 млн грн у наступні два роки. Кошти підуть на погашення боргів.
Проте, як зазначила директорка департаменту фінансів Рівненської ОДА Лідія Біляк, аеропорт має домовитися із Пенсійним фондом та Державною фіскальною службою щодо реструктуризації заборгованості, інакше виділені з обласного бюджету кошти «кануть, а рахунки аеропорту будуть і надалі заблоковані».
Нагадаємо, цього тижня київські товариства «Ріксон Груп» та «Фінінтеграл» озвучили обласній владі пропозиції щодо розвитку рівненського аеропорту, заявивши, що хочуть взяти його у концесію та вкласти 13,9 млн доларів.
А минулого четверга з Рівного стартував перший у цьому році чартерний рейс до турецької Анталії. Третина пасажирів була з Білорусі.