З грудня по лютий рівненський спідвеїст Віталій Лисак перебував у Аргентині. Там наш гонщик брав участь у відкритому чемпіонаті цієї країни. І хоча високих результатів рівнянин за океаном не показав, втім, здобув головне — досвід та враження. Побаченим в Аргентині Віталій Лисак поділився і з читачами «РВ».
— Запрошення позмагатися там я мав ще три роки тому, але тільки тепер це стало можливим. Зв'язався з організаторами, підписав контракт і поїхав. У зв'язку з цим дуже хочу подякувати своїм рідним, а також усім тим людям, які допомогли мені в організації цієї поїздки. За домовленістю з організаторами вони мені повернули 70% вартості квитка, плюс оплатили проживання, харчування, очкові. Усе, як домовлялися. — Скільки ти гонок провів і чи задоволений своїм виступом? — Планувалося 15 гонок, але через мінливу погоду, коли вдень палить сонце, а на вечір хмари та дощ, відбулося лише десять етапів. Розпочав змагання не дуже добре. У першій гонці вже у третьому заїзді я впав, після чого в мене ще в'їхав інший гонщик — кермо зламав, колеса погнув. У наступних етапах, бувало, виходив до півфіналу, бувало, не завершував гонку. Зрештою, посів у загальному заліку дев'яте місце. Звісно, хотілося показати кращий результат. — Техніку тобі давали організатори? — Моїми були зчеплення, ручка газу, карбюратор. Решта — від організаторів. Техніку давали, треба визнати, не найкращу — гнуту, поварену. — У чому специфіка аргентинського спідвею? — Короткі треки, дуже швидкі старти. Правила були для їхніх спортсменів одні, а для іноземців інші. Мене збивають, мене ж із заїзду знімають. І не посперечаєшся. Загалом рівень нижчий, ніж у Європі. Для аргентинців головне — футбол. Там на кожному вільному клаптику землі футбольні поля, причому зі штучним освітленням, бо вдень там грати спекотно. — Багато тепер в Аргентині друзів маєш? — З такими, що постійно спілкувався, то з десяток, а усіх, з ким фотографувався і переписувався, то і не згадати. — Чи допоміг аргентинський вояж тобі як гонщику? — Порівнював відео, як я їздив в Аргентині й до того, то помітна різниця. Безумовно, що ці десять гонок додадуть мені досвіду та майстерності. Нині готую мотоцикл до сезону. Хочу виступити по максимуму, як в Україні, так і в Європі.