Лідер ринку цифрових розваг ВОЛЯ запустила програму лояльності «Мої бонуси», яка дозволить абонентам накопичувати бонуси і вигідно витрачати їх на додаткові послуги і сервіси.
Програма лояльності «Мої бонуси» дає абонентам ВОЛЯ в чотири рази більше можливостей щодо накопичення бонусів, ніж існуючі сьогодні на ринку програми. Накопичені бонуси абоненти зможуть вигідно витрачати на послуги компанії й легко пробувати нові пакети і сервіси. Абонентам не потрібно боятися втратити свої бонуси або поспішати витратити їх на що завгодно, тому що термін дії кожного бонусу в нашій програмі - 2 роки. Це дозволить спокійно накопичувати бонуси і робити усвідомлений вибір, на що їх витратити і тоді, коли це зручно самому абоненту. Функціонал програми та інтеграцію з інформаційними системами компанії проводила внутрішня команда висококласних ІТ-фахівців ВОЛЯ. Розробка in-house дозволила компанії не тільки реалізувати максимум ідей в стислі терміни, зберігши високі стандарти якості, але і у подальшому якісно підтримувати і розвивати програму. - «Мої бонуси» доступні всім абонентам, незалежно від того, яким пакетом чи видом послуг вони користуються. Управляти бонусами можна в будь-який час на порталі «Мій кабінет» і мобільному додатку «My Volia», – говорить керівник онлайн-самообслуговування і лояльності компанії ВОЛЯ Катерина Гамова. Програма включає 12 інструментів, за допомогою яких абоненти можуть накопичувати бонуси. • За своєчасну оплату рахунку. • Стартовий бонус при підключенні до послуг ВОЛІ. • У подарунок до дня народження. • За перехід на більш дорогий пакет. • За підключення додаткових послуг. • За підключення додаткових пакетів. • За підключення іншої послуги. • За підключення інтерактивного телебачення. • За заповнення анкет контролю якості послуг. • За заповнення анкет якості роботи техніка при підключенні або під час сервісу. • За підтвердження контактних даних. • За відмову від паперового рахунку. Термін життя кожного бонусу - 2 роки. Для того щоб скористатися бонусами, треба зареєструватися на порталі абонента «Мій кабінет» (my.volia.com). Управляти бонусами також можна з мобільного додатку «My Volia». Програма лояльності спрямована на поліпшення клієнтського досвіду і є частиною довгострокової стратегії компанії. ВОЛЯ безперервно інвестує в легальний бізнес, щоб надати абонентам більше можливостей. - В Україні непросто працювати в правовому полі, але ми робимо саме це. За останні три роки ВОЛЯ збільшила дохід більш ніж на 40%. При цьому наша абонентська база залишається стабільною, але збільшується середній дохід з одного абонента. Це відбувається тому, що люди обирають якісний контент і користуються все більшою кількістю послуг і сервісів. У п'ять разів зросла кількість користувачів інтерактивних послуг, і ми продовжуємо вдосконалювати інтерактивні сервіси, ? говорить генеральний директор компанії ВОЛЯ Джордж Жембері.