Селище Клевань, яке в останні роки активно займається розвитком туризму, забрендувало свої пам’ятки.
Вслід за відомим на весь світ «Тунелем кохання», реєстрацією торгової марки якого займався рівненський підприємець Дмитро Якимець, селищна рада захистила ще дві пам’ятки.
Йдеться про озера Безодня. Легенда говорить, що колись на місці озера стояла церква. Під час нападу татар місцеві жителі зібралися у ній та просили захисту в Богородиці, і вона їх почула. Відтак, Божа Матір заховала церкву під землю, а на її місці утворилося озеро. За твердженням клеванців, є спеціальне місце біля озера, де можна почути те, як у церкві б’ють дзвони.
Ще однією забрендованою пам’яткою тепер є костел та дзвінниця костелу Благовіщення. Нагадаємо, що в усипальниці старого костелу у Клевані знаходяться рештки князів Чарторийських.
- Тепер без спеціального дозволу сільської ради ніхто не може використовувати символіку та назву. Особливо бізнесмени. Селищна рада зможе контролювати якість свого бренду та продукцію, яка виробляється. Цей дозвіл рада може давати за власним бажанням тим виробникам, яким вважає за потрібне. За дозвіл селищна рада заробляти не зможе, проте зможе щось просити у бізнесу. Особливо, якщо вони працюють з торговою маркою, яка пов’язана з цим об’єктом. На Рівненщині є населені пукти, які не захистили свої торгові марки. Це успішно використали підприємці, які їх просто захопили. Наприклад, степанська і острозька вода. Тепер це належить третім особам, які не мають до цього стосунку, - розповідає патентний повірений України Юрій Трачук.