Як рівненські сестри-блогерки стали успішними бізнесменками у б’юті-сфері

9003 0

Ми у соцмережах:

Як рівненські сестри-блогерки стали успішними бізнесменками у б’юті-сфері

Сестри Оксана та Ілона Стельмах – досить відомі у Рівному. Саме до них потрапляють чи не всі рівненські модниці. Дівчата володіють косметичною крамницею «Sisters», яку сьогодні вважають однією з найкрутіших у нашому місті.

Домовитися про зустріч з Ілоною виявилося легко. Незважаючи на статус молодої мами, 15 градусів морозу за вікном та вихідний, жінка прийшла на зустріч у доброму настрої та зі стильним виглядом. Хоча чого можна було ще чекати від б’юті-блогера у магазині краси? Оксани не було в місті, тож свою сім’ю представляла лише старша sister.

- Що таке «Sisters» і з чого все почалось?

- Більше двох років тому ми з моєю молодшою сестрою Оксаною завели свій блог і назвали його "Sisters Stelmakh". Ми розповідали про косметику і догляд за волоссям. Не більше того. На нас почали підписуватися люди, ділитися з нами своїми секретами і проблемами.

Тоді ми з Оксаною почали шукати справді якісну косметику, в тому числі і для волосся. У Рівному якісної продукції не було, а те, що ми замовляли в Інтернеті, не завжди було дієвим.

Проте деякі продукти нам підходили і ми ділились враженнями про них у себе на сторінці. Дехто почав цікавитись, де ми купували той чи інший засіб, просили поділитись чи продати їм.

Оксана почала розливати засоби для волосся (шампуні, кондиціонери, маски), організовувати міні-зустрічі у центрі міста або в районі 12-ї школи і роздавати ці продукти клієнтам.

Потім ми вирішили, що потрібно розширити асортимент, і стали домовлятись напряму з оптовими постачальниками. З кожним тижнем наші обороти збільшувалися, оскільки попит зростав шалено.

Саме в той момент мені довелось зробити паузу в роботі. Я завагітніла, у мене почався сильний токсикоз, тож сказала Оксані, що займатися справою поки не зможу.

Взагалі я навіть сумнівалась, що проект переросте у щось більше, ніж просто «роздачі» під відкритим небом, але я не сумнівалася у своїй сестрі.

Оксана до моєї позиції поставилася з розумінням, але не зупинилася. Вона розширювала асортимент, старалася знайти такі бренди, які не продають в нашому місті.

За щасливим збігом Оксанина подруга запропонувала об'єднатися і працювати в одному приміщенні (вона також мала свій бізнес). Оксана вже не стояла на вулиці, люди мали куди прийти і забрати своє замовлення.

Але приміщення було площею 4х4. Там було дуже тісно і вона розуміла, що потрібне більше приміщення. Таке знайшлось в ТЦ "ЛІОН". Оксана зробила все красиво - замовила меблі, логотип, брендовану продукцію.

Так з'явився магазин "Sisters". Після того, як я народила своїх донечок (Ілона – мама двійняток. – Ред.), сестра бачила, що я нудьгую вдома, і запропонувала мені долучитися і допомагати їй в магазині, писати блог та консультувати людей в Інтернеті.

- Бізнес змінив ваші стосунки з сестрою?

Назвати наші з сестрою стосунки дружніми – це дуже применшити. Я її полюбила ще до її появи на світ. У мами завжди просила народити мені сестричку.

Не пам'ятаю, щоб ми з нею сварилися, конкурували чи заздрили одна одній. Мабуть, це і є однією зі складових нашого успіху, адже ми і є "SISTERS", ми починали пліч-о-пліч і завжди, у всьому були одна за одну. Навіть у ті моменти, коли я відійшла від справ, я завжди вірила в неї, переймалась та підтримувала.

- Вашій справі, якщо рахувати від створення блогу, – 2,5 роки. За цей час у вас з’явилося 12 тисяч підписників в «Інстаграмі», сотні позитивних відгуків. Але чи три роки тому ви могли уявити, що працюватимете у цьому бізнесі?

- Три роки тому я взагалі не могла уявити, що таке «розкрутиться». Ми з Оксаною працювали на державних роботах. Наші батьки – у бізнесі, ми планували продовжити їхню справу. Але зараз, коли наша мама-підприємниця дивиться на нашу справу, вона дивується. Інколи її справи йдуть гірше, ніж наші.

- Як вдалося, працюючи у бюджетній сфері, настільки кардинально змінити сферу своєї діяльності?

- Ми з Оксаною завжди любили своє волосся. Різноманітний догляд і експерименти з ним завжди були присутні у нашому житті. Хотілось зробити такий магазин, в який би жінки приходили не просто за гарними пляшечками, а в першу чергу, за якісними консультаціями. На цьому ґрунтується принцип нашої роботи. Дуже тішить, коли ми чуємо вдячні відгуки про те, що робимо.

- Ідея "Sisters" зародилася у досить складний, зокрема економічно, час. Чи відобразилися війна та спад в українській економіці на вашому бізнесі?

- Ніякої кризи ми абсолютно не відчули. Чи війна, чи мирний час, жінка завжди хоче залишатися жінкою. Красивою та доглянутою.

Ситуація у країні абсолютно не торкнулася цієї б’юті-сфери і нашого бізнесу. Навпаки, клієнтів все більше і більше, а «сарафанне радіо» працює тепер на нас.

Раніше, аби набрати аудиторію в соцмережі, потрібно було підписуватись на велику кількість людей. Зараз ми такого не робимо: не підписуємося самі на людей, аби ті підписались на нас, не купуємо рекламу, не накручуємо кількість підписників. Люди самі нас знаходять, підписуються і просять допомоги у догляді за волоссям.

- З якими труднощами ви зіштовхнулися під час перетворення блогу в «Інстаграмі» у повноцінний бізнес?

- Найважче було Оксані. Одна кімната в нашій квартирі була повністю заставлена засобами догляду за волоссям. Сестра сама розливала продукцію, забирала важкі посилки з пошти. Це зараз у нас є адресна доставка до магазину, а тоді сестра брала велику валізу, з якою їздила на море (сміється – Ред.), і так забирала посилки.

Бувало, що коли Оксани не було в місті, замість неї на "роздачі" приходила я. Дівчата були вже настільки навчені, що я стояла біля свого авто, а вони вишиковувалися у чергу десятками людей.

У мене в багажнику було до 50 пакетиків, які потрібно віддати. Було важко перейти етап від "роздач" на вулиці до роботи у своєму магазині. Я вважаю, що цей крок був вирішальним у нашому бізнесі.

Наразі ми – офіційні представники фірми "Dikson"(Італія). Наші стійки "CHI" (США) та "Maroccan Oil" (Ізраїль) - єдині у місті з таким наповненням і асортиментом. Це зовсім інший рівень, це люксова косметика.

- Наскільки розумію, Оксані належала ідея створити такий бізнес. Тобто вона – головна?

- Так, вона, не дивлячись на те, що молодша за мене на шість років. Оксана дуже організована, цілеспрямована і вимоглива. Вона акуратистка, любить, щоб усе було гарно зроблено, розставлено, щоб товару було вдосталь.

Думаю, я б сама не дійшла до такого рівня, якого вдалось досягнути Оксані. Дуже пишаюся тим, що вона зробила (на очах в Ілони з’явилися сльози. – Ред.).

- Досі у нашому суспільстві є чимало стереотипів, що жінка не може бути успішною у бізнесі і мати хорошу сім’ю. Ви належите до тих, хто ці стереотипи успішно руйнує.

- Усе, завдячуючи Оксані і тому, наскільки правильно вона організувала роботу. У магазині є продавець, а ми все-таки живемо у час розвинених технологій. Завдяки Інтернету майже всю роботу – замовлення товару, оплати і т.д. – можна виконати дистанційно.

- А консультації? Вони займають багато часу?

- Так, багато. Взагалі всі клієнти різні. Є люди, які звертаються і одразу знають, що їм потрібно, а є ті, які хочуть, щоб їм приділили час, проконсультували. Можна увесь день працювати з людиною – і вона нічого не придбає. Але, як правило, за кілька днів все одно зателефонує і замовить саме те, що ми радили.

Індивідуальний підхід та підбір засобів – наш принцип. І він незмінний. Зараз ми маємо достатньо знань та досвіду, якими із задоволенням ділимось з клієнтами. І наш магазин –  єдиний у Рівному, який надає такі послуги.

- Звідки черпаєте нові знання?

- Наші постачальники постійно запрошують нас на семінари. До вагітностей ми з Оксаною їх відвідували.

Також спілкуємось напряму із технологами тих брендів, які в нас представлені. Вони відповідають на усі наші запитання і розкривають нам секрети, про які не пишуть в Інтернеті . З нами діляться тим, про що виробники не завжди пишуть на етикетці.

Ми плануємо розвиватися. Можливо, навіть закінчимо курси перукарів. Це не означає, що ми одразу ж робитимемо зачіски. Головне – розвиток.  


- Яким бачите ваш бізнес через п’ять років?

- До нас приходили люди, які просили продати їм нашу франшизу. Підписниці постійно закликають відкривати магазини у їхніх містах.

Насправді плани у нас дуже глобальні, ми хочемо стати всеукраїнською мережею "Sisters". Є клієнти, які нас щиро люблять, але, на жаль, нас немає у їхніх містах. Тому думаю, що все реально.

Ми будемо розвиватися, відкриватимемо магазини в інших містах. Наступне місто для підкорення – Львів. Саме там зараз живе Оксана.

- Що б ви порадили нашими читачам, які хочуть відкрити свою справу?

- Якщо ти лінивий і безініціативний, у тебе нічого не вийде. Кожен з нас в житті вибирає: йти за кимось чи йти першим. Тому хочу побажати усім бути сильними і цілеспрямованими, ні в якому разі не лінуватися, вибрати ту справу, яка до душі, і всіма силами намагатись її розвивати.

Без любові до справи у нас з сестрою нічого б не вийшло. На беземоційних, холодних продажах ми далеко не пішли б.

Першою успішною жінкою у нашій сім’ї була наша мама. Вона надихає нас своїм прикладом і ми точно знаємо, якими треба бути в роботі, особливо з клієнтами, та у житті. Те, що нам з сестрою вдалося знайти спільну справу, яка подобається нам обом, вважаю подарунком від Бога.

 Анна ПУГА.

Сестри Стельмах пристали на нашу пропозицію зробити рівнянкам приємний подарунок до 8 Березня. На нашій сторінці у Facebook цього четверга ми розіграємо три сертифікати на продукцію магазину «Sisters». Щоб взяти участь у конкурсі, потрібно зробити три дуже прості кроки. Деталі – на сторінці «Рівне вечірнє» у Facebook.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також