Сервісні центри МВС (колишні МРЕВ) вже добрих три роки декларують нову – прозору – систему роботи. Наприклад, у Рівному центр переїхав з незручного приміщення на вулиці Кобзарській ( колишня вулиця Струтинської) на вулицю Макарова, де усі інспектори центру сидять разом, біля кожного - відеокамери, а черга – електронна. Окрім того, у приміщенні є платіжні термінали, відділення банку, достатня кількість стільців для відвідувачів, куточок з іграшками для дітей та навіть полиця для обміну книгами.
Втім, зміни не лише у цьому. Послуги сервісних центрів намагаються зробити доступнішими для клієнтів. Наприклад, тепер у чергу можна зареєструватися онлайн, а окрім того, створено «Кабінет водія», який дозволяє власникам автівок бачити інформацію про своє авто (рік випуску, скільки разів його перереєстровували, чи попередні власники не мали штрафів за порушення ПДР на цьому авто, чи раптом автомобіль не було внесено під заставу).
А минулого тижня запрацював новий сервіс – «Таємний клієнт». Будь-який відвідувач сервісного центру може заповнити анкету «Таємного клієнта» та відправити її до головного офісу у Києві.
За відгуками будуть визначати, які сервісні центри і у чому недопрацьовують, що потрібно покращити і т.п.
Для тих, хто хоче залишити відгук, радять перед відвідинами сервісного центру перечитати анкету, щоб розуміти, на які деталі варто звертати увагу. Загалом в анкеті – кілька десятків запитань, проте на багато з них потрібно відповісти, натиснувши одну із запропонованих відповідей.
Як зазначив заступник директора Регіонального сервісного центру у Рівненській області Віктор Залюбовський, сервіс «Таємний клієнт» дозволить рівнянам надсилати свої зауваження таємно і не боятися, що інспектор, на якого ви наскаржилися, дізнається про це і у майбутньому буде ставитися гірше.
Прізвище скаржника бачитимуть лише спеціалісти у Києві та керівництво регіонального сервісного центру. Інспекторам територіальних сервісних центрів дані не показуватимуть.
У березні підіб’ють перші висновки з анкет «таємних клієнтів» та встановлять, які саме послуги потрібно покращити.