Як відкрити свій овочевий ларьок або невеликий магазин

1717 0

Ми у соцмережах:

Як відкрити свій овочевий ларьок або невеликий магазин

Підприємництво — це ідея, яка подобається багатьом. Можливо, ви хочете розпочати свій бізнес з роздрібної торгівлі овочами, керуючи звичайним фізичним магазином та продаючи овочі на ринку або в Інтернет-магазині.

Однак перед тим, як щось починати, варто з’ясувати, як запустити цей бізнес і грамотно його вести. Приклад питань, про які можна подумати: які види овочів користуються великим попитом? Де можна знайти надійного постачальника чи овочебазу? З якими клієнтами вони працюють? 

В цій статі ви знайдете відповіді на питання, як відкрити свій овочевий магазин і що треба зробити, аби він був успішним. 

Надійні постачальники

Багато роздрібних торговців натикаються на “цегляну стіну”, коли справа доходить до пошуку продуктів, які вони хотіли б продавати.

В процесі пошуку продукту для продажу важливо знайти авторитетного та надійного постачальника, щоб купувати якісні продукти за хорошою ціною.

Постачальники важливі майже для кожного бізнесу. Вибір правильного постачальника для вашого бізнесу має вирішальне значення для ваших бізнес-цілей. Це може бути легко і вимагає менше часу, якщо ви робите це правильно. Ось кілька порад, якими ви можете додатково скористатися:

Проведіть дослідження в Інтернеті

Інтернет – це найбільший ринок, де ви можете знайти найкращих постачальників, які пропонують свіжі овочі найвищої якості. Тут ви знайдете ряд компаній, які постачають овочі за конкурентними цінами.

Отже, як знайти постачальників в Інтернеті? Перш за все, ви можете використовувати різноманітні пошукові терміни. Наприклад, такі слова, як “постачальник”, “дистриб’ютор” або “оптовий продавець”, можна теж використовувати синоніми цих слів.

Крім того, якщо ви віддаєте перевагу найближчому постачальнику, просто вкажіть своє місцезнаходження в пошуку. Наприклад, “постачальник овочів Київ”, “постачальник овочів Чернівці”, тощо. Таким чином, ви легко можете знайти компанії поруч з вашим місцем перебування. 

Стратегія ціноутворення, щоб залучити клієнтів

Ефективна стратегія ціноутворення є важливою для довгострокового успіху продажів. Встановлення цін для вашого бізнесу може видаватися простим. Але ваші ціни — це більше, ніж просто цифри.

Те, як ви оцінюєте свою продукцію, може відображати індивідуальність вашого бізнесу, як і показувати ваше ставлення до конкурентів і те, як ви цінуєте своїх клієнтів. Тому так важливо мати добре продуману цінову стратегію.

Розглянемо ці три поширені стратегії, які багато компаній використовують для залучення клієнтів.

1. Ціноутворення при вході на ринок

Ціноутворення при вході на ринок можна визначити як впровадження продукту з нижчою ціною для створення надійної клієнтської бази. Потім через якийсь час ви підвищуєте ціну.

Однак вам потрібно подумати про багато аспектів, перш ніж приступати до цієї стратегії, як-от здатність вашого бізнесу потенційно нести збитки заздалегідь, щоб створити міцну основу на ринку.

2. Економічне ціноутворення

Стратегія економічного ціноутворення передбачає націлювання на клієнтів, які прагнуть заощадити якомога більше грошей на будь-якому товарі чи послузі, яку вони купують.

Ключовою частиною цієї цінової стратегії є розробка продукту, якість якого відповідає його вартості. Це завжди залежить від ваших реальних витрат і загальної вартості вашого продукту.

3. Пакетне ціноутворення

Пакетна ціна – це ціна кількох продуктів, які продаються разом. Ця ціна насправді трохи нижча в порівнянні з вартістю виробів, які продаються окремо. Пакетне ціноутворення є хорошим способом швидкого продажу великої кількості запасів.

Успішна стратегія ціноутворення на пакети передбачає прибуток від товарів низької вартості, що переважає втрати від товарів високої вартості, які входять до пакету.

Новий вигляд звичних товарів

Незважаючи на те, що багато постачальників продають овочі у вільному доступі, ви можете виділитися серед всіх, продаючи натомість гарно упаковані продукти. Ось кілька ідей щодо попередньо упакованих овочів, які пропонують клієнтам додаткову цінність:

1. Попередньо нарізані овочі

Деякі споживачі вважають, що краще уникати миття, очищення та нарізання овочів. Для цих осіб можна використовувати попередньо помиті, нарізані та упаковані продукти. Звісно, що і ціна на таку послугу буде трохи вища, ніж продаж овочів без спеціального оформлення.

2. Готові сети для вечірок

Підноси з фруктами та овочами — звичайне явище на вечірках та інших заходах. Однак, оскільки їх приготування може зайняти багато часу, багато роздрібних продавців і виробників продають фруктові та овочеві підноси, а також пропонують створення таких підносів на замовлення.

Пакування та маркування товарів

Потенційні покупці часто звертають також увагу на те, як упакований продукт та можуть звернути увагу на товар завдяки непомітним на перший погляд деталям. Наприклад, це стосується пакування та оформлення етикеток. Ті продавці, які дбайливо ставляться до зовнішнього вигляду своїх товарів, можуть розраховувати на те, що такий підхід буде тільки підвищувати довіру до бренду, а покупці будуть хотіти повернутися до магазину за повторною покупкою. 

Що стосується етикеток, то вони виконують подвійну роль. З одного боку — це важливий елемент, який інформує клієнтів про товар, дату виготовлення, а також кінцеву дату споживання. А з іншого — це елемент іміджу магазину, який показує покупцям рівень професійності продавця. 

Для забезпечення високої якості етикеток, а також для створення єдиного дизайну, етикетки краще замовляти у професійних друкарнях, наприклад в Ribbon Ua. Тут ви можете замовити цифровий друк етикеток в рулонах, які гарно будуть клеїтися на будь-які поверхні ваших товарів. Ribbon Ua має великі запаси сировини, спеціальне обладнання для цифрового друку, а також сучасні принтери чеків , завдяки чому здійснюється швидкий друк етикеток. В наявності є всі види етикеток (термоетикетки, напівглянцеві та поліпропіленові етикетки), а також можливість обрати необхідний вид клею, який підійде для безпечного маркування харчових продуктів.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також