Якщо у квартирі холодно, винен сусід?

1218 0

Ми у соцмережах:

Якщо у квартирі холодно, винен сусід?

У теплих светрах та шкарпетках — так деякі рівняни зимують у своїх квартирах. Інші — додатково вмикають обігрівачі. Чому у деяких квартирах рівнян холодно? Директор "Рівнетеплоенерго" Степан Коропецький каже, що причин цього є чимало. Основні — невідрегульована гідравліка у внутрішньобудинкових мережах та неутеплені будинки, особливо панельні, в яких навіть із розжареними радіаторами спекотно не буде.

батареи Степан Коропецький, директор теплопостачального підприємства: — На жаль, у місті є проблемні будинки, але тут вина не тільки наша. Ми подаємо гарячу воду та теплоносій лише до будинку — усюди вона однієї температури. А внутрішньобудинкові системи обслуговують балансоутримувачі квартир — ЖКП або ОСББ. А роблять вони це не завжди добре. Ми намагалися перебрати від жеків цю функцію, але погодилися не всі. Так, на сьогодні ми повністю обслуговуємо внутрішньобудинкові мережі у будинках лише ЖКП "Перспективне", також деякі будинки ЖКП "Покровське", "Західне", "Сонячне". Холодними радіатори можуть бути через невідрегульовану гідравліку. Часто потрібно спеціалістам зайти у квартири на верхніх поверхах, аби налагодити її, а господарів немає вдома, а тим часом у всіх квартирах, що нижче по стояку, може бути прохолодно. Особливо багато проблем через індивідуальне опалення. Якщо квартира від'єднується від мережі, це і для нас, і для інших споживачів створює незручності. Порушується гідравліка і тепловий баланс в інших помешканнях. Маємо багато нарікань від споживачів, які залишилися на одному стояку з квартирами, що від'єдналися. Якщо у квартирі температура нижча +18єС або тече не гаряча, а ледь тепла вода, ТОВ "Рівнетеплоенерго" радить телефонувати до аварійно-диспетчерської служби підприємства. Якщо будинкові мережі обслуговує "Рівнетеплоенерго", протягом двох днів прийде майстер, щоб розібратися, у чому проблема. Якщо ж будинок на обслуговуванні ЖКП або ОСБББ, потрібно звертатися до них. Представник ТОВ "Рівнетеплоенерго" після огляду надасть акт в абонентську службу підприємства, аби споживачеві, якщо у його квартирі було справді холодно, перерахували оплату. А вона зменшується на 5% за кожний градус відхилення — від 18°C до 12°С за увесь термін, коли у приміщенні було холодно. Якщо будинок обслуговує ЖКП, то його представник спільно із ТОВ "Рівнетеплоенерго" повинні з'ясувати причину надання неякісних послуг, після чого вирішувати питання перерахунку — чи з боку ЖКП, чи теплопостачального підприємства.

Алла САДОВНИК.

Довідка "РВ"

Телефони аварійно-диспетчерської служби ТОВ "Рівнетеплоенерго": 23-52-94, 62-97-69.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також