Міський голова і секретар міськради громадським транспортом, очевидно, не користуються. Тож спеціально поїхали на комунальне підприємство «Рівнеелектроавтотранс», що на вул. Данила Галицького, щоб побачити, на чому возять рівнян. Олександр Третяк і Віктор Шакирзян були здивовані, коли дізналися, що Рівне — єдине місто в Європі, де ще курсують старенькі «Шкоди».
Олександр Третяк, міський голова:
— Зараз моя команда працює над новою транспортною моделлю Рівного. Нове бачення руху транспорту передбачатиме розділення балансу між приватними перевізниками та комунальним підприємством «Рівнеелектроавтотранс».
По-перше, зараз триває пошук інвестора, який би міг влити кошти, щоб оновити тролейбусний парк. Це зніме навантаження з міського бюджету. Адже мені дуже не подобається, як було раніше. Коли все оновлення тролейбусного парку полягало в тому, що за рік купували кілька тролейбусів за бюджетні кошти. Омолодження має бути глобальним — не два-три, а одразу з десяток. По-друге, конче потрібно залучити у місто автобуси великої пасажиромісткості. Плануємо, щоб малі маршрутки поступово забиралися з маршрутів, а їхнє місце займали великі автобуси. Це дозволить на 30% розвантажити вулиці Рівного від заторів.
Також покращиться комфорт пасажирів. Якщо громадський транспорт стане комфортним, то й люди в місті мислитимуть по-іншому. Адже багато людей зможуть використовувати власні авто лише при великій потребі, а для більшої зручності пересуватися громадським транспортом.
Богдан СЛОНЕЦЬ