З січня цього року Рівненський пивоварний завод почав випускати новий вид пива — «Бергшлосс Копчене», а навесні запустить виробництво квасу та мінеральної води.
— Ми вивчали ринок пива України, і з’ясувалося, що саме ця «пивна ніша» у нашій країні не заповнена: жоден пивзавод саме такого пива не випускає, — розповів директор Рівненського пивзаводу Мар’ян Года. — Ми варимо його за оригінальною старовинною технологією, відновленою на одній невеличкій німецькій пивоварні, де солод спеціально для цього пива сушать на букових дровах. Солод ми в Німеччині й закупили. «Бергшлосс Копчене» — це елітне напівтемне пиво зі своєрідним присмаком. Випускаємо його лише в кегах, орієнтувалися на бари та ресторани великих міст України — Київ, Харків, Донецьк, Дніпропетровськ, Львів, Чернівці, Ужгород та інші. Це пиво дороге, вартість 0,5 л у фірмових барах «Рівень» становить 10 гривень. Мар’ян Года також повідомив, що з випуском нового виду продукції пивзавод скорочує на 20-25% випуск найдешевшого виду продукції — пива «Жигулівське». — Ринок визначає асортимент, — пояснює п.Года, — ставки акцизного збору збільшилися, пиво подорожчало. Відповідно, покупець пива хоче одержати якісний продукт і щоразу — щось нове. Тому ми поступово скорочуємо сегмент дешевої продукції й за рахунок цього збільшуємо частку більш дорогого, більш якісного пива. З цією метою торік в модернізацію потужностей заводу було вкладено близько мільйона гривень. Навесні, коли у Рівненського пивзаводу активізується сезон продажу, тут планують на тих же «пивних» лініях почати випуск квасу та мінеральної води. У «квасно-мінеральне» обладнання вклали небагато, 300 тисяч гривень. Але квас, на відміну від тільки живого рівненського пива, буде пастеризований, його розливатимуть в кеги. Мінеральні води тут розливатимуть тутешнього видобутку, призначатимуться вони для продажу в барах і кафе і продаватимуть їх у скляній тарі, щоб уникнути підробок. До кінця цього року Рівненський пивзавод збирається відкрити на території заводу свій пивний ресторан з музеєм пивоваріння, який планували відкрити торік, до 160-річчя підприємства. На ресторан потрібно було кілька мільйонів гривень, які у часи кризи на підприємстві вирішили витратити по-іншому.