Минулого тижня Дмитро Якимець, керівник організації, яка називає себе "Громадський контроль", вирішив зібрати журналістів у ресторані "Вентото", який входить до розряду найдорожчих у Рівному.
Планувалося, що там, у "Вентото", відбудеться прес-конференція для ЗМІ, а разом із тим і святкування дня народження п.Якимця. Очікувалося, що журналісти нарешті почують відповідь на ключове запитання, яке задають п.Якимцю відомі рівненські активісти: Лілія Москальова (член Люстраційного комітету), я, як депутат Рівненської міської ради, Роман Коваль (керівник рівненського "Правого сектора") та ін. Це запитання про "шалені гроші", які дозволили п.Якимцю переїхати із Сарн до Рівного, щоб розпочати тут безперервну дворічну інтенсивну рекламну кампанію в усіх рівненських ЗМІ. Наприклад, Роман Коваль опублікував навіть з цього приводу розлогий аналіз з арґументацією. За підрахунками керівника "Правого сектора" виходить, що Дмитро Якимець за два роки безперервної агітації в ЗМІ мав витратити близько 26 млн. гривень. Подібного не дозволяв собі навіть Коротков, а тут молодий чоловік із Сарн. Звідки в нього такі статки, щоб переїхати два роки тому до Рівного і відразу розпочати безперервне балотування? Спочатку до Верховної Ради від "Народного фронту" Арсенія Яценюка, а потім без найменшої перерви — на посаду міського голови Рівного? Більшість оглядачів та коментаторів вважають, що джерелом таких статків можуть бути лише "бурштинові гроші". Гроші "бурштинової мафії", яка хоче взяти під контроль обласний центр — наше з вами місто Рівне. Отож коли журналістів запросили у чи не найдорожчий ресторан Рівного, усі вирішили, що Якимець нарешті викладе карти на стіл і щось таки пояснить щодо джерел своїх безперервних грошових надходжень. Однак надії на якесь прояснення таємниці мільйонів Якимця виявилися марними. Журналісти знов почули лише стандартні заяви, що їх Якимцю готує штаб політтехнологів, про яких у Рівному теж розповідають цікаві історії. Кажуть, що з Якимцем на цих виборах працює команда політтехнологів, що спеціалізуються на схемах, які ми бачили у Чернігові, а за свої послуги ці хлопці беруть з клієнтів 50 000 доларів. От тільки невідомо — це 50 тисяч доларів за всю кампанію чи за кожен її місяць? У будь-якому випадку, грошей у Дмитра Якимця та його сарненських спонсорів на цих експертів вистачає, і статті для свого шефа вони готують регулярно. Можливо колись придумають і пояснення щодо походження мільйонів. Допоки ж відповіді на ключове запитання рівняни не почули.