Зупинка за парканом

1991 0

Ми у соцмережах:

Зупинка за парканом

Останнім часом зупинки громадського транспорту стали об’єктами пильної уваги з боку підприємців. Щоразу все більше зупинок закривають зеленими парканами, за якими ведеться масштабне будівництво.

— Владі міста Рівного не до проблем пересічних городян, вона, вочевидь, не без користі для себе, працює тільки заради інтересів бізнесменів і підприємців, виконує всі їхні забаганки і все їм дозволяє, — обурюється пенсіонерка Ада Федотова з приводу будівництва на зупинці «Площа Перемоги», що на вулиці Курчатова. — Як можна було залишити людей без зупинки, адже вся вона, разом з лавками і накриттям, вже півтора місяця як опинилась за парканом. Немає людям де присісти, заховатись від зливи чи спеки. Найбільше ж потерпають пенсіонери та немічні, адже поряд обласний ендокринологічний диспансер, міське управління Пенсійного фонду, центральна міська лікарня... Невже не можна було зобов’язати підприємця, яким там збирається щось будувати, встановити хоча б тимчасові лавочки та навіс? Валентин Луцик, підприємець, який веде будівництво на місці зупинки на площі Перемоги, запевняє, що мова йде лише про тимчасові незручності: — На цьому місці на 60 метрах квадратних ми збудуємо набагато кращу зупинку, а також невеличкий продовольчий магазин. На отримання дозволів і погодження пішло близько трьох років, а будівництво плануємо завершити до кінця цього року. Лавочки ми найближчим часом встановимо, а ось тимчасове накриття споруджувати вважаю за недоцільне. Тим часом претензії щодо будівництва на зупинках вже мають і депутати, які самі ж його погоджували. Так, на останній сесії міськради голова земельної комісії Руслан Мальований звернув увагу колег на грандіозне будівництво, яке розгорнув підприємець Олександр Бабат біля входу у парк імені Шевченка на вулиці Чорновола. Даючи у жовтні торік в оренду землю Бабату під будівництво торгового павільйону в комплексі з зупинкою громадського транспорту, депутати сподівалися побачити щось на зразок квіткового магазину із зупинкою, що на вулиці Київській біля «Покровського». Однак біда в тому, що у проектах рішень не вміщують плану забудови ділянки, доводиться сподіватися на добросовісність фахівців-земельників та архітекторів. У результаті так званий торговий павільйон Бабата зайняв у цьому місці тротуар, і так, що залишилося мінімум місця для проходу, а зупинка громадського транспорту узагалі зникла. Якщо торік рішення про надання Бабату землі під аналогічне будівництво павільйону в комплексі із зупинкою на вулиці Дубенській біля зупинки «Аграрний технікум» вчасно було скасовано на вимогу тодішнього прокурора міста Романа Федика, який звернув увагу на те, що площа орендованої підприємцем землі завелика для такої «малої архітектурної форми», як павільйон, то нині з будівництвом на вулиці Чорновола «розгрібатися» мусять самі депутати. Втім, приклад Бабата не єдиний. Будівництво кафе «Іоланта» на вулиці Д.Галицького теж знищило поруч зупинку громадського транспорту, а сам заклад перетворився, як висловився голова бюджетної комісії Сергій Паладійчук, у «ресторанище». Правда, виконуючий обов’язки міського голови Юрій Торгун заспокоїв, що заплановано перенести зупинку від кафе «вперед по ходу руху». Тобто і тут «комплексу» не вийшло, хоча землю і в цьому випадку депутати надавали під кафе у комплексі з зупинкою. Щоб розібратися в усьому цьому, депутати вирішили створити комісію. А ось Юрій Торгун дорікнув їм тим, що вони не прислухалися, коли приймали рішення, до його думки про те, що не можна дозволяти будувати на зупинках.

Коментарі Юрій Собчук, начальник міського управління житлово-комунального господарства: — Навіс, щоб сховатися від негоди чи пекучого сонця та лавочки — лише це повинно бути на зупинці громадського транспорту. Не можна нічого будувати на зупинках, і все тут. Така моя особиста точка зору. Проте розділяють її не всі, і в результаті все більше зупинок забудовують. Для прикладу, як-от на вулиці Чорновола — поки ми планували розширення її проїжджої частини, там вже капітальне будівництво ведеться. Сергій Васильчук, заступник міського голови: — Коли депутати голосують і дають дозвіл на реконструкцію тієї чи іншої зупинки, йдеться про те, що підприємець збудує сучасну зручну зупинку в комплексі з невеличким торговим павільйоном. Насправді ж згодом виходить по-іншому: зупинка зникає взагалі, а замість павільйону і на чималій території виростає кількаповерховий торговий центр чи ресторан. Думаю, винні у цьому архітектори, які вже на стадії проектування йдуть назустріч підприємцю і погоджуються на зміни в будівництві.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також