Звільняють дорогу для впливових?

1558 0

Ми у соцмережах:

Звільняють дорогу для впливових?

Перевізники, які працюють на міжміських пасажирських перевезеннях, почали контролювати... працівників Укртрансінспекції. Бо, стверджують, інспектори прискіпуються до водіїв, штрафують їх, а самі ж законодавство порушують.

Валентин Демчук, президент ГО "Союз перевізників України": — Певні впливові люди хочуть розчистити для себе ринок автоперевезень, використовуючи контролюючі організації. Нині, на мою думку, такий собі підготовчий етап до кардинальних змін. Незабаром заборонять використовувати переобладнані маршрутки, а на відстань у понад 150 кілометрів можна буде їхати лише автобусом, в якому не менше 22 місць. Частина перевізників змушена буде піти з ринку. Натомість українців хочуть пересадити на автобуси українського виробника. Цікаво, що сказав би виробник "Мерседесів" про якість наших "Богданів"? Та вони ж через два місяці розсипаються на деталі. Нам постійно нагадують про безпеку руху. А безпека на дорозі залежить передусім від стану доріг і того, як водії дотримуються правил дорожнього руху. Який стан доріг — всім відомо. А щодо дотримання правил дорожнього руху, то самі ж інспектори потурають водіям, які звикають до того, що за сто гривень хабара можна відкупитись і не зважати ні на які вимоги. Прикриваючись операцією "Автобус", працівники Укртрансінспекції вже кілька тижнів "тероризують" перевізників рейдовими перевірками. Згідно з чинним законодавством України, перевіряти можуть лише один раз на квартал протягом трьох днів. Натомість навіть за один день одного й того ж водія можуть тричі зупиняти і виписувати по 1700 гривень штрафу. Бо ж порушення, за бажання, завжди можна знайти. Доходило до абсурду. Зупиняли порожню маршрутку і вимагали у водія документи на перевезення пасажирів. І хоч як не намагався водій пояснити, що він не на рейсі, його все одно штрафували. Також представники контролюючого органу відмовляються вносити записи до журналу реєстрації перевірок, а коли водій через це не допускає їх до перевірки, складають фальшивий акт про порушення законодавства. Крім цього, інспектори часто відмовляються давати письмові пояснення до актів про порушення. За неправильно заповнений папірець чи відсутність якогось документа перевізник отримує штраф 1700 гривень, а інспектора Укртрансінспекції, який перевіряє незаконно і перевищує свої службові повноваження, чомусь не притягують до кримінальної відповідальності. Цікаво, куди дивиться прокуратура, яка щодня заявляє на всю країну про недопущення порушення прав підприємців контролюючими органами? Ми вже написали листи і до Генпрокуратури, і до Кабміну, і до Президента. Михайло Кравчук, начальник управління Укртрансінспекції у Рівненській області: — Інспектори, які зупиняють маршрутки, не зобов'язані заповнювати журнали перевірки, бо законодавство передбачає, що його потрібно заповнювати лише тоді, коли перевіряють фінансово-господарську діяльність підприємства, а не транспортний засіб. Окрім того, перевірки на дорогах не рейдові і не потребують того, щоб їх відмічали у таких журналах. Про факти поборів на дорогах я не знаю. Ніхто зі скаргами не звертався, навіть чуток таких не чув. Подібні листи від перевізників — не дивина. Скаржаться ж "нелегали". Але таким способом вони нічого не доб'ються. Їм потрібно переходити у правове поле. Цього року контроль справді посилився. Створено міжвідомчу комісію, до якої ввійшла Укртрансінспекція, транспортна прокуратура, податкова та МВС. Щодня ми виїжджаємо на перевірки київського напрямку, бо він найбільш проблемний і найбільш ласий для перевізників. Вони заплатять 1700 гривень штрафу, але в той же день його відпрацюють. Ми це розуміємо, але перевізники також повинні зрозуміти, що ми змусимо їх працювати легально.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також