26 мільйонів — для того, аби задовольнити его?

2013 0

Ми у соцмережах:

26 мільйонів — для того, аби задовольнити его?

Бажання бурштинової мафії отримати свого голову Рівного зрозуміле. Так само як і бажання Дмитра Якимця — вибілити себе, спробувати довести, що він тут — ні до чого. Але тоді до нього, до Якимця, є одне просте запитання, яке йому всі, в тому числі прості громадяни, повторили уже двадцять разів, але на яке він уперто не дає жодної зрозумілої відповіді. Просто оминає його. Повторю ще раз.

Роман Коваль
Роман Коваль
Дмитро Якимець, поясніть — звідки у вас десятки мільйонів гривень, щоб два роки поспіль вести постійну політичну рекламу себе самого та свого бездіяльного "Громадського контролю", який не робить нічого, але про який ви регулярно знімаєте платні програми на рівненських телеканалах. Звідки у вас такі шалені гроші на саморекламу? Просто поясніть. А щоб було "зрозуміліше", давайте разом з Вами, якщо у Вас особисто не виходить, порахуємо все по порядку. Отже.
  • Борди Якимця. Їх у нього по Рівному 45 штук, тобто 2500 грн. * 45 штук/місяць * 30 місяців — отримуємо 3 млн. 375 тис. гривень;
  • Програма на телебаченні "Рівне-1". Виходить тричі на тиждень, за інформацією з його ж газети. Орієнтовно 4000 грн./одна програма * 3 програми на тиждень * 120 тижнів — отримуємо 1 млн. 440 тис. грн.
  • Своя газета "Громадський контроль". Виходила один раз на два місяці накладом 50 тис. прим. Вартість друку та розповсюдження одного випуску — близько 40 тис. грн. Отже, 40000 х 15 випусків — отримуємо 600 тис. грн.
  • Ролики на телеканалах. Щотижня замовлення політичних роликів на цих телеканалах коштує приблизно 20 тис. грн. Таким чином, 20 тис. грн. * 120 тижнів — отримуємо 2 млн. 400 тис. грн.
  • Реклама на телевізорах в центрі міста (на "Укртелекомі") в рекламних блоках між пральним порошком і джинсами коштує орієнтовно в тиждень 10 тис. грн. Перемножуємо це на 120 тижнів роботи, про яку усім розповідає "Громадський контроль", і отримуємо 1 млн. 200 тис. грн.
  • Реклама у газетах. В тиждень рекламна кампанія у газетах коштує приблизно 30 тис. грн. За 2,5 року видатки по цьому напряму становили приблизно 3 млн. 600 тис. грн.
  • Рекламна кампанія на радіостанціях Рівного коштувала приблизно не менше ніж ролики на телебаченні. Тобто близько 2 млн. грн.
  • Агітатори-соціологи Якимця. Всього найнято на даний момент 300 осіб по 400 грн. на день до кінця виборів, тобто на 100 днів. Саме вони ходять зараз по ваших помешканнях та набридають. Перемноживши показники — отримуємо суму у 12 млн. грн.
Загальна сума витрачених коштів лише на попередню рекламу пана Якимця перевалила вже за 26 600 000 гривень. Так-так, 26 мільйонів гривень. Таких коштів, за моєї пам'яті, у Рівному на вибори ще не тратив ніхто. Тому для громадського активіста Дмитра Якимця, після оприлюднення моїх попередніх розрахунків його передвиборчої кампанії, на період, поки вибори ще не почалися, є один варіант:
  • Пройти публічно детектор брехні та відповісти на попередньо задані громадськістю запитання і про "Північ-Центр", і про гроші, і про політичні орієнтири, і про бурштин, і про друзів кримінальних авторитетів.
Інакше громада не сприйме усіх Ваших виправдань і гнатиме у шию усіх ваших проплачених агітаторів та зриватиме усю Вашу агітацію.
Роман КОВАЛЬ, лідер "Правого сектора" на Рівненщині.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також