Голові правління АТ «Рівневтормет» Ярославу Панасюку випала нагода виступити з трибуни в залі облдержадміністрації 27 травня 1998 року. Тоді він розкритикував Президента, існуючі на той час порядки. Після наради до пана Панасюка двічі телефонували з Адміністрації Президента, уточнювали, що він сказав. Але, як з’ясувалося, не для того, щоб налагодити ситуацію — Ярослава Панасюка перестали запрошувати на зібрання обласного рівня.
Голові правління АТ «Рівневтормет» Ярославу Панасюку випала нагода виступити з трибуни в залі облдержадміністрації 27 травня 1998 року. Тоді він розкритикував Президента, існуючі на той час порядки. Після наради до пана Панасюка двічі телефонували з Адміністрації Президента, уточнювали, що він сказав. Але, як з’ясувалося, не для того, щоб налагодити ситуацію — Ярослава Панасюка перестали запрошувати на зібрання обласного рівня. Так тривало до нещодавньої регіональної наради «Влада і бізнес — партнери» за участю оновленого керівництва області. На цій нараді Ярослав Панасюк знову виступив, не зраджуючи своїй звичці говорити відверто те, про що думає і як воно є. Чи не зачиняться знову для сміливого промовця двері ОДА — ще невідомо, але його виступ, безперечно, вартий уваги. — ...Проблем, які потрібно вирішувати новій владі, дуже багато, причому вони непрості. Я б хотів звернути увагу керівництва області на окремі з них, які, на мою думку, часто заважають нормально працювати, створюють атмосферу нервозності, недовіри до владних структур, негативно впливають на виробництво. … Ви мені скажіть, Державна автоінспекція, санстанція, управління з охорони праці, медицина, управління охорони природи — це бюджетні структури чи госпрозрахункові? Скажете, бюджетні? А я вам доведу, що госпрозрахункові. Для прикладу: у вас сільгосппідприємство (колишній розвалений колгосп), є бензовоз і вам потрібно привезти солярку. Ви думаєте, що виписали путівку і відправили машину по солярку? Ні. Спочатку вам потрібно купити проблисковий маячок, потім взяти ліцензію на право надання послуг з внутрішніх перевезень вантажів автомобільним транспортом, заплативши 380 грн., провести калібрування цистерни, заплативши 158 грн. 79 коп. отримати свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів, яке поновлюється кожен квартал — заплатити в рік 146 грн. 80 коп. Узгодити умови та режим перевезень, тобто взяти дозвіл на маршрут, на одного водія коштує 51,70 грн., а якщо на Любомирській нафтобазі соляра дорожча, ніж на Дубнівській, то ви не зможете поїхати на Дубнівську, бо треба буде ще платити 51 грн. 70 коп. Якщо водій захворів і потрібно посадити іншого, вам знову потрібно платити 51 грн. 70 коп. Але це плата тільки в одну сторону, а якщо з нафтобази збираєтеся їхати назад, то ще плати 51грн. 70 копійок. Але це ще не все: вам потрібно застрахувати відповідальність суб’єкта перевезення небезпечних вантажів: у квартал це коштує 54 грн. 40 коп., на рік 217 грн. 60 копійок; отримати поліс обов’язкового страхування цивільної відповідальності — коштує 186 грн.; застрахувати від нещасних випадків на транспорті за 85 грн.; провести щоквартальний техогляд за 113 грн. 25 коп., в рік це 453 грн. Крім того, ще ж потрібно заплатити і транспортний податок. Всього в рік виходить, що за автомобіль ЗІЛ-1 31 треба заплатити 3073 грн., і з них тільки 900 грн. до бюджету. Поїдете по солярку своїм бензовозом? Ні, підете до трейдера. Для нього це й зроблено. Для перевезення рідкого кисню сума трохи більша, бо автомобіль інший і сума складає 4403 грн. 60 коп. Щоправда, до бюджету тут надійде 2230 гривень. Візьмемо управління Держнаглядохоронпраці, там такого напридумували... Раз у п’ять років заставляють отримувати дозвіл на початок виконання робіт та експлуатацію об’єктів підвищеної небезпеки. Який початок, ми із 45 року не переставали виконувати ті роботи і експлуатувати ті об’єкти! Але для цього тебе направлять у спеціальностворений для цього експертно-технічний центр, де з тебе здеруть 3962 грн. 65 копійок. Крім того, тебе там проконсультують хвилин п’ять і здеруть за так звану «методичну допомогу» 43 гривні за кожного експерта, адже він пише, що потратив на тебе годину. Іще одне хочу сказати: за роки кучмовладдя «боролись» з підробкою продукції — випускали сертифікати відповідності, ускладнювали їх, удорожчували, а підробка як випускалась, так і продовжує випускатись. Крім того, що споживач платить за фальшиву продукцію, то тепер він ще й платить за фальшивий сертифікат. Для прикладу — для того, щоб у поточному році провести сертифікацію води та безалкогольних напоїв Перемилівському заводу мінводи, потрібно 3,5 тисячі гривень. Для того, щоб відбити ці гроші, при умові, що підприємство матиме з кожної пляшки по 0,5 коп. прибутку, потрібно випустити і реалізувати 700 тис. пляшок води. А як бути, якщо в минулому році ми змогли продати всього 88 тисяч пляшок, то на кого ми працюємо?.. Це я привів далеко не повний перелік неподобств, які у нас творяться. Я не згадав пожежників, представників управління по енергозбереженню, митників. У цілому, «спадщина» залишилась владі значна, роботи хватить..