Черга — в банк на Рівненщині

1804 0

Ми у соцмережах:

Черга — в банк на Рівненщині

Рівняни навчилися стояти в чергах до супермаркетів на необхідній відстані, щоб не поширювати коронавірус. Проте відділень банків, де й до карантину були черги, це не торкнулося. А в умовах, коли часи роботи банків обмежили, черги значно зросли. Серед людей є такі, що не вдягають масок і не дотримують дистанції в півтора-два метри. Чимало людей похилого віку, які приходять отримати пенсію або ж заплатити за комунальні послуги.

Наталія Воєвода з прес-служби рівненської патрульної поліції:

— До нас неодноразово надходили виклики про скупчення людей біля відділень банків. Такі скупчення патрульні виявляли й самостійно під час патрулювання міста. Поліцейські проводили роз’яснювальні бесіди з адміністрацією відділень та клієнтами. Вони дослухалися до порад та розходилися або ж починали дотримуватися карантинних вимог. Адміністрація відділень не допускає скупчень людей у приміщенні, а от чи несе вона відповідальність за скупчення людей на вулиці — під питанням. На нашу думку, важливо, щоб адміністрація банків все ж регулювала цей процес, можливо, за допомогою охорони.

Анжела Дзиндзюра з прес-служби ПриватБанку коментує:

— Якщо є черга, банк пропонує клієнтам зачекати перед входом на вулиці. До приміщення ж може заходити стільки клієнтів, скільки працівників працює у відділенні. ПриватБанк щиро радить клієнтам дотримуватися карантину та проводити платежі, отримувати перекази, поповнювати мобільний номер та отримувати ще понад 100 послуг за допомогою мобільного та онлайн-банку Приват24.

ПриватБанк запропонував своїм клієнтам старшого покоління — одержувачам пенсії і соціальних виплат до закінчення пандемії коронавірусу відмовитися від відвідування відділень банку і оплачувати комунальні послуги за, телефоном служби підтримки банку 3700. Аби наші клієнти залишалися вдома, ПриватБанк продовжив дію карток, якщо закінчення терміну дії картки припадає на період карантину, на 90 днів. Їх можна буде використовувати ще три місяці без заміни.

Нагадую, що отримати банківські послуги можна через мережу терміналів самообслуговування та банкоматів, які безперебійно працюють на Рівненщині.

Коментар прес-служби «Ощадбанку»:

— У Рівному зараз працює 20 відділень, відділення у ЦНАП тимчасово призупинило діяльність. Відділення банку працюють, виконуючи протиепідемічні протоколи: соціальна дистанція, провітрювання, санітарна обробка приміщень. Це означає, що тепер клієнти всі разом не заходять у відділення і не чекають в приміщенні, як раніше, а очікують поза ним. Як наслідок, складається враження, що під банком черги.

Навпаки, кількість відвідувачів відділень значно зменшилась. Під час карантину клієнти банку стали активніше користуватись Ощад 24/7 — з початку квітня є 95 тисяч нових активних користувачів. Банк проводить роз’яснювальну роботу серед клієнтів щодо дотримання соціальної дистанції, обов’язкового відвідування відділень в захисних масках тощо. На жаль, були випадки, коли клієнти сприймали ці вимоги як порушення своїх прав. При цьому банк постійно наголошує, що практично усі послуги вони можуть отримувати онлайн — у дистанційних каналах обслуговування, і перш за все в Ощад 24/7.

Дарина Гузенкова.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також