Чи потрібна CRM вашому бізнесу?

169 0

Ми у соцмережах:

Чи потрібна CRM вашому бізнесу?

Якщо ви продаєте в інтернеті (маркетплейси або власний магазин), надаєте послуги (салон краси, ремонтні роботи, консалтинг, освіта), ви мрієте про зростання обсягів замовлень, записів.

Але разом з успіхом приходить усвідомлення необхідності найняти «додаткові руки», а може, не одні.

Але є ще один варіант - crm-система KeyCRM, яка візьме на себе багато питань вашого бізнесу, і автоматизує процеси, у тому числі рутинні, які забирають ваш час та робочий ресурс.

Якому бізнесу підійде СРМ?

Перша група – ecommerce, підприємці, які торгують:

● На маркетплейсах (локальних – Rozetka, Prom, Allo; та зарубіжних – Etsy, eBay, Amazon)

● У власних інтернет-магазинах, лендінгах

● Через сторінки в соцмережах – Instagram, Facebook та месенджери – Viber, Telegram.

● За допомогою дропшипінгу.

Друга група – ті, хто продає послуги, це може бути будь-який бізнес, якому потрібна автоматизація спілкування з клієнтами, збирання лідів, вирви продажів, розкладу, обліку прибутку та витрат та інше: приватні консультанти, коучи, лікарі; салони краси, медичні, стоматологічні, косметичні, ветеринарні кабінети, освітні центри, фітнес-клуби, сервісні точки, агенції нерухомості та івентів, цей список можна продовжувати нескінченно. Для того, щоб дізнатися, чи достатньо вам буде функціонала тієї чи іншої CRM, варто ознайомитися з функціоналом та списком інтеграцій.

Три важливі жарти при виборі срм системи

Крім знання про те, що вміє програма, важливо розуміти, у що виллється її використання, і тут, крім базового тарифу, звертайте увагу на:

● Чи платні потрібні вам модулі (месенджери, маркетплейси, CMS, поштові служби, телефонія тощо)

● Чи потрібно оплачувати послуги програмістів, щоб налаштувати систему або окремі функції.

● Скільки коштує підключення користувача, саме за це стягують плату більшість CRM на ринку, але, наприклад, та сама KeyCRM дозволяє підключати безлімітну кількість співробітників безкоштовно.

Кому не потрібна CRM?

Є думка, що для приватних фахівців з невеликою базою клієнтів такий інструмент буде зайвим, достатньо таблиць Google або Excel. Однак практика показала, що навіть малі підприємці можуть взяти «своє»: система допоможе приборкати хаос запитів із соцмереж, або телефонних дзвінків, щоб не втратити важливе замовлення чи запис на послугу; зібрати всі канали зв'язку у єдине вікно.

У будь-якому випадку, сучасні умови конкуренції припускають, що на коні опиниться той, хто швидше та чіткіше опрацьовує запити, веде грамотний облік і планує бізнес на основі детальної аналітики, це означає, що без CRM не обійтися.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також