Якщо ви продаєте в інтернеті (маркетплейси або власний магазин), надаєте послуги (салон краси, ремонтні роботи, консалтинг, освіта), ви мрієте про зростання обсягів замовлень, записів.
Але разом з успіхом приходить усвідомлення необхідності найняти «додаткові руки», а може, не одні.
Але є ще один варіант - crm-система KeyCRM, яка візьме на себе багато питань вашого бізнесу, і автоматизує процеси, у тому числі рутинні, які забирають ваш час та робочий ресурс.
Якому бізнесу підійде СРМ?
Перша група – ecommerce, підприємці, які торгують:
● На маркетплейсах (локальних – Rozetka, Prom, Allo; та зарубіжних – Etsy, eBay, Amazon)
● У власних інтернет-магазинах, лендінгах
● Через сторінки в соцмережах – Instagram, Facebook та месенджери – Viber, Telegram.
● За допомогою дропшипінгу.
Друга група – ті, хто продає послуги, це може бути будь-який бізнес, якому потрібна автоматизація спілкування з клієнтами, збирання лідів, вирви продажів, розкладу, обліку прибутку та витрат та інше: приватні консультанти, коучи, лікарі; салони краси, медичні, стоматологічні, косметичні, ветеринарні кабінети, освітні центри, фітнес-клуби, сервісні точки, агенції нерухомості та івентів, цей список можна продовжувати нескінченно. Для того, щоб дізнатися, чи достатньо вам буде функціонала тієї чи іншої CRM, варто ознайомитися з функціоналом та списком інтеграцій.
Три важливі жарти при виборі срм системи
Крім знання про те, що вміє програма, важливо розуміти, у що виллється її використання, і тут, крім базового тарифу, звертайте увагу на:
● Чи платні потрібні вам модулі (месенджери, маркетплейси, CMS, поштові служби, телефонія тощо)
● Чи потрібно оплачувати послуги програмістів, щоб налаштувати систему або окремі функції.
● Скільки коштує підключення користувача, саме за це стягують плату більшість CRM на ринку, але, наприклад, та сама KeyCRM дозволяє підключати безлімітну кількість співробітників безкоштовно.
Кому не потрібна CRM?
Є думка, що для приватних фахівців з невеликою базою клієнтів такий інструмент буде зайвим, достатньо таблиць Google або Excel. Однак практика показала, що навіть малі підприємці можуть взяти «своє»: система допоможе приборкати хаос запитів із соцмереж, або телефонних дзвінків, щоб не втратити важливе замовлення чи запис на послугу; зібрати всі канали зв'язку у єдине вікно.
У будь-якому випадку, сучасні умови конкуренції припускають, що на коні опиниться той, хто швидше та чіткіше опрацьовує запити, веде грамотний облік і планує бізнес на основі детальної аналітики, це означає, що без CRM не обійтися.