От хтось би взяв та підрахував, скільки уже різноманітних проектів, схем, програм, досліджень замовила міська влада Рівного. Сума, вочевидь, кількома мільйонами б не обмежилась. Та не тільки в грошах справа — хоч і виглядає це як звичайне марнотратство.
Згадайте, чи не так було з історико-архітектурним планом або ж з документацією на реконструкцію стадіону… Саме в таку схему «лягає» й чергове замовлення. Ще торік управління ЖКГ замовило розробку комплексної схеми дорожнього руху у науковців товариства «Інститут Харківпроект» за 700 тисяч гривень. Хотіли, щоб ті запропонували, як позбутись заторів у центрі Рівного. Однак робота й досі не завершена. Богдан Гапяк, голова фракції БПП у Рівненській міській раді: — Харків'яни нам представили своє дослідження, але нічого революційного там не було. Взагалі ця карта не містить комплексного підходу. Адже в нас, окрім міських маршруток, є ще й міжміські рейси. Радує, що їм ще грошей не заплатили. На мою думку, якщо ми приймемо цю комплексну схему дорожнього руху, то її ще будуть доопрацьовувати спеціалісти з нашого НУВГП. Сергій Коханюк, начальник сектора організації дорожнього руху управління патрульної поліції Рівного: — Для того, щоб робити таке дослідження, потрібно знати місто. Їхні працівники приїздили в Рівне лише на певний час, аби порахувати на перехрестях кількість транспорту. Однак розміщення вулиць дивилися за допомогою інтернет-карт. Але вони забули, що всі ці мережеві додатки робили кілька років тому. За цей час в Рівному схема руху транспорту кілька разів змінювалася. Я взагалі не уявляю, як комунальники будуть на вулицях розміщувати дорожні знаки за допомогою GPS-навігації. Цей документ має бути виконаний у масштабі, з розмірами вулиць та схемою розміщення дорожніх знаків. Там навіть всіх вулиць немає. Наприклад, вулиця Чорновола у них є, Степана Бандери є і Соборна є, а потім йде аж Дворецька. Вулиці Здолбунівська, 16 Липня — відсутні. Як люди мають їздити? Мене здивувало, що немає ні вулиці 24 Серпня, ні Шкільної. Науковці пропонують, щоб по вулицях Чорновола та Бандери був односторонній рух. Виходить, що з Міцкевича по Чорновола до Бандери буде рух в одному напрямку, а від перехрестя Княгині Ольги — Бандери до перехрестя Міцкевича — Князя Володимира — в іншому. Але при цьому не враховано, що всі маршрутки зі Здолбунівського напрямку їдуть через Чорновола. Якщо їх перенаправити на Бандери та дати поворот наліво по Княгині Ольги, то на тому перехресті будуть затори. Так само паралізованим вийде перехрестя вулиць Князя Володимира — Міцкевича. Там потрібно буде робити лівий поворот, аби доїхати до залізничного вокзалу. Люди, які будуть рухатися із залізничного вокзалу по проспекту Миру, за їхніми розрахунками, зможуть повернути лише направо. Однозначно заб'ється вулиця Петлюри або Набережна. Також нам пропонують зробити так, аби з Соборної на Дубенську можна було повертати і далі їхати на Боярку та аеропорт. А от з Дубенської на Соборну запроектували лише одну смугу для маршруток. Всі приватні автомобілі пропонують пустити по вулицях Чернишова — Петра Могили з виїздом на Соборну. Але вулиця Чернишова і так завантажена. Вийде великий затор. Те ж саме з вулицею Петра Могили — там знаходяться суд, прокуратура, поліклініка та управління Пенсійного фонду.