Ні знаків, ні розмітки

1403 0

Ми у соцмережах:

Ні знаків, ні розмітки

Близько шести тисяч дорожніх знаків бракує на дорогах Рівненщини, ще три тисячі знаків потрібно встановити у населених пунктах. Ще гірша ситуація з дорожньою розміткою, навіть на вулицях обласного центру її майже немає.

Кілька сотень дорожніх знаків бракує у Костополі. На під'їзних дорогах до міста відсутня дорожня розмітка, що ускладнює рух, особливо в темну пору доби, адже освітлення таких доріг не передбачене взагалі. Віталій Дещинський, начальник Костопільського відділення ДАІ: — Ми інформували міську раду, яка відповідає за організацію дорожнього руху в місті, скільки знаків бракує. На що нам відповіли, що гроші на знаки в бюджеті є, але їх блокує казначейство. Розмітку на вулицях Костополя місцями зроблено, але на під'їзних шляхах її немає взагалі. Розмітку має робити Костопільський райавтодор, але в цій структурі відбуваються зміни, і поки вони з'ясовують із сільрадами, де чиї дороги, роботи немає. Така ж картина й в інших містах області. Тим часом у ДАІ стверджують, що проблема й в іншому — в яких місцях, які й скільки знаків встановлювати, має бути вказано в схемах організації руху, але жоден населений пункт області такої схеми не має. Руслан Панасюк, інспектор прес-служби ВДАІ УМВС в Рівненській області, пояснює: — За знаки й розмітку в населених пунктах відповідають виконавчі комітети, от тільки за відсутності схеми руху не завжди можна точно сказати, чи справді саме в такому-то місці потрібен такий-то знак. Схему мають розробляти виконавчі комітети. Ми неодноразово зверталися до Рівненського міськвиконкому з цього питання, але поки безрезультатно. У Рівному бракує півтори тисячі дорожніх знаків, цьогоріч в бюджеті були передбачені кошти на сто, але встановили їх менше сорока. Питання ще й в тому, чи є в міськвиконкомах спеціалісти з організації дорожнього руху. Приміром, до нас звертаються мешканці вул. Петлюри з пропозицією влаштувати на ділянці цієї вулиці односторонній рух, бо вона вузька. Пропозиція ніби й слушна, в багатьох містах практикують такі обмеження руху, але в такому разі транспортний потік потрібно спрямувати на іншу дорогу, причому так, щоб не перевантажити її автомобілями й не створювати заторів. Тобто при розробці схеми потрібно враховувати багато факторів. Адже коли стається ДТП, дуже важливо знати, хто якою дорогою їхав, де і які стояли знаки, чи була розмітка. А хто визначає усе це, якщо немає схеми? Для Рівного розроблено транспортну схему із залученням науковців, про яку нам говорять, коли заходить мова про знаки. Але це інша схема, яка більше стосується маршрутів громадського транспорту. Коли дороги ремонтують, тоді й нові знаки ставлять, є навіть схеми руху на окремі ділянки кількох вулиць Рівного, але цього дуже мало. У райцентрах і на дорогах місцевого значення ситуація ще гірша. Загалом в населених пунктах області, за нашими підрахунками, бракує 3 тисячі знаків, а на автошляхах — 6 тисяч знаків.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також