У маршрутках Рівного поменшало пасажирів — проїзд по 3 гривні не всім виявився по кишені. Частина рівнян почала ходити пішки, частина пересіла на тролейбуси — тож денна виручка КП "Рівнеелектроавтотранс" зросла майже на 10 тисяч гривень. Питання тільки в тому, як довго ще буде спроможний дотувати дешевий проїзд у тролейбусах міський бюджет.
Віталій Миронюк, начальник міського управління транспорту та зв'язку: — Реально пересіли на тролейбуси 7 тисяч платних пасажирів! А от маршрутники втратили 21 тисячу гривень, і це — за кілька днів. Щоправда, дуже багато людей стало ходити пішки. Дорожчати проїзд у тролейбусах не буде, залишиться 1,50 гривні, бо електроенергія поки не подорожчала. Плануємо також, що на початку березня на лінію вийдуть ще 10 машин, водії уже стажуються. Валентин Демчук, президент ГО "Союз перевізників України": — Якщо раніше за день на найвигіднішому маршруті бувало до 700 пасажирів, то тепер і 500 не набереться. Люди не можуть платити більше, бо мають низькі зарплати. А вартість літра дизпального на заправках вже становить 26 гривень. Країна рухається до дефолту, і наш бізнес — туди ж. Піднімати тарифи у міських маршрутках до 3,50 гривні вже не бачу сенсу, бо пасажирів стане ще менше. Та у перевізників по області ситуація ще гірша, чимало з них скорочують рейси, відмовляються від невигідних маршрутів. Вони теж хочуть, щоб їм підвищили вартість проїзду з 30 до 40 копійок за кілометр. Бо коли востаннє переглядали тарифи для них, вартість пального була всього 12 гривень за літр.