Пасажири зекономлять понад мільйон гривень

2020 0

Ми у соцмережах:

Пасажири зекономлять понад мільйон гривень

Перевірка перевізників, які працюють на маршруті Рівне-Здолбунів, котру здійснило нещодавно територіальне відділення Антимонопольного комітету, а також оприлюднення її результатів (див. «РВ» №94), спричинила чимало звернень.

Як від пасажирів, які просять і далі активно працювати у цьому напрямі, так і від самих перевізників — які всі звинувачення відкидають. Є й реальніший наслідок — вартість проїзду в мікроавтобусах сполученням Рівне-Здолбунів в один бік зменшилась з 2,50 до 2,25 гривні. Зменшення несуттєве, але, як стверджує голова відділення Антимонопольного комітету В’ячеслав Біліба, впродовж року ці копійки виливаються в 1 мільйон 600 тисяч гривень, зекономлених пасажирами. Як зменшена вартість проїзду впливає на роботу самих перевізників, В’ячеслав Біліба сказати не може: — Чи справді нинішня вартість проїзду порівнянна з фактичним затратами перевізників, чи вони працюють вже з прийнятною рентабельністю, чи далі з надприбутками? Відповісти на ці запитання важко, оскільки реальну кількість своїх пасажирів і суми прибутків перевізники воліють замовчувати. Натомість продовжують запевняти, що заробляють вкрай мало, і звинувачують нас в упередженому ставленні. Так, власники маршруток піддали сумніву результати нашої нещодавньої таємної перевірки. Тоді було встановлено, що водій однієї лише маршрутки «Рівне-Здолбунів» перевіз за день 519 пасажирів і отримав 780 гривень виручки. Вони наполягли на повторній спільній перевірці, ми її провели і отримали з одного автобуса, без врахування останнього рейсу, такі показники — 373 пасажири і 479 гривень. «Ось бачите, реальний заробіток не більше 500 гривень за день з маршрутки, а ви подали 780 і нам тепер соромно пасажирам в очі дивитися», — обурилися перевізники. «А якщо навіть 500, — парирую, — а ви вказуєте у своїх квитково-касових листках здебільшого лише 100-150, то не соромно?«. «А ви враховуєте всі наші витрати, що ми не лише заправку-ремонт маршрутки оплачуємо, але й дитсадок, компослуги, що нам ще жити за щось треба?». А пасажири що, за це не платять, їм що, на прожиття грошей не треба?! Зрештою, можна довго сперечатися з перевізниками, але чи не краще зважити на одне — навіть за «їхньою» арифметикою виходить, що з вирахуванням всіх витрат робота одного мікроавтобуса «Рівне-Здолбунів» приносить 80 тисяч гривень прибутку в рік. Хіба ж це не гроші, не заробіток? Говорячи про вартість проїзду, кількість пасажирів і прибутки перевізників, В’ячеслав Біліба багато зрозуміти таки не може. Приміром, чому за однакової кількості пасажирів (400-500 упродовж дня) власник 20-кілометрового маршруту №61 сполученням «Ювілейний–Новий Двір», бере за проїзд 1 гривню, має прибутки і регулярно виділяє чималі суми на благодійні ціни, а власник 18-кілометрового маршруту «Рівне-Здолбунів» бере за проїзд 2,25 гривні й запевняє, що ледь зводить кінці з кінцями?


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також