За місяць у супермаркетах Рівного з'являться спеціальні працівники, які зустрічатимуть слабозорих клієнтів біля дверей і допомагатимуть їм робити покупки.
За місяць у супермаркетах Рівного, а їх у місті кілька десятків, з'являться спеціальні працівники, які зустрічатимуть слабозорих клієнтів біля дверей і допомагатимуть їм робити покупки. Адже дуже часто ті не можуть навіть розгледіти цін. Про таку послугу торгові заклади попросили самі незрячі, а їхні керівники — погодилися. Петро Поліщук, керівник підрозділу ВГО людей з інвалідністю по зору "Генерація успішної дії", радник міського голови Рівного: — В супермаркетах я вивчаю напам'ять, що і де стоїть, але цінники розгледіти не можу. От якби ціну та назву товару писали трохи більшим шрифтом! Слабозорі покупці іноді фотографують ціни на телефон, щоб потім збільшити їх на екрані і краще роздивитися. А в багатьох супермаркетах чомусь думають, що це конкуренти прийшли, тому не дозволяють цього робити… А ще людині з поганим зором нереально самостійно зважити овочі, фрукти, солодощі. Ми не вимагаємо від керівників торгівлі неможливого, але можна зробити хоч щось? Ігор Остапенко, начальник міського управління торгівлі і громадського харчування: — Минулого тижня ми зібрали на нараду керівників великих торгових закладів, щоб ті почули про проблеми людей з інвалідністю від них самих — що треба зробити для їхнього комфорту? Практично у всіх супермаркетах при вході стоїть охоронець. Він має чітко знати своє завдання — коли заходить людина з обмеженими можливостями, то він повинен запропонувати провести її до працівника, який допоможе зробити покупки та відведе до каси. Наприклад, у "Метро" вже давно є такий персонал. За місяць побачимо, що було зроблено в інших супермаркетах. А навесні зберемо на подібну зустріч ще власників перукарень та закладів громадського харчування.