Британська мама придумала просту річ, яка тепер допомагає багатьом жінкам вибудовувати графік своїх справ незалежно від дитячого режиму, а її саму от-от зробить мільйонеркою. Вона розробила універсальний чохол для дитячого візка, який буквально наганяє на дитину сон, а маму рятує від необхідності заколисувати малюка або присвячувати йому час, запланований для якихось інших занять.
Блискуча ідея відвідала 38-річну Кейру Сейєр у кафе під час ленчу з подругами, куди всі вони взяли своїх дітей, оскільки їх ні з ким було залишити вдома. Вона ніяк не могла вгамувати свою дочку Холлі, котра вертілася у візку, не хотіла спати і заважала жінкам спілкуватися. Втім, інші діти поводилися так само. Кейра тоді помітила, що і вона, і її подруги роблять те саме — намагаються чимось накрити візок, щоб створити «затишну» атмосферу для сну. «Я сказала, що хтось повинен придумати спеціальний чохол, на що подруги відповіли: «От і придумай». Так я і зробила», — розповіла вона газеті «The Daily Mail». Свій чохол Кейра зшила зі спеціальної «дихаючої» тканини, яка не пропускає світла, а крім того, має високий ступінь захисту від ультрафіолету і зберігає прохолоду у спекотні дні. Спереду на ньому вшито невеликий замок-блискавку, відкриваючи який, мама зможе через «віконце» подивитися, чи все гаразд з її дитиною. Запатентувавши виріб, британка продемонструвала його на виставці дитячих товарів у Лондоні, де він відразу став хітом. Інтерес до нього виявили відразу кілька великих рітейлерів, від них надійшли пробні замовлення. Жінка пішла на ризик і витратила свої заощадження в 30 тисяч фунтів на виготовлення першої партії в 10 тисяч чохлів. Тепер чохли Кейри, названі SnoozeShade (snooze — дрімота, shade — тінь), продаються в кількох великих магазинах і в Інтернеті. Ціна одного — близько 20 фунтів стерлінгів. А незабаром відкриються міжнародні продажі, причому не тільки в Європі, але і на Близькому Сході, і навіть в Австралії. У такий спосіб компанія Кейри Сейєр «Really Simple Ideas» (»Дійсно прості ідеї”) почала отримувати прибуток менш ніж через рік після створення, пише газета. Новоявлена бізнес-леді зізнається, що не очікувала такого успіху. Серед шанувальників її продукції зустрічаються і відомі особи. За її словами, вона була натхненна ідеєю, що сучасна жінка не повинна бути прив’язаною до дому тільки тому, що в неї є маленька дитина. За свої старання Кейра номінована на премію «Мама року». Її організатори говорять, що Кейра представляє собою доказ того, що матері можуть вести бізнес, не відриваючись від дитини.