Придумавши, як змусити дитину спати у візку, британська мама стала мільйонеркою

1832 0

Ми у соцмережах:

Придумавши, як змусити дитину спати у візку, британська мама стала мільйонеркою

Британська мама придумала просту річ, яка тепер допомагає багатьом жінкам вибудовувати графік своїх справ незалежно від дитячого режиму, а її саму от-от зробить мільйонеркою. Вона розробила універсальний чохол для дитячого візка, який буквально наганяє на дитину сон, а маму рятує від необхідності заколисувати малюка або присвячувати йому час, запланований для якихось інших занять.

Блискуча ідея відвідала 38-річну Кейру Сейєр у кафе під час ленчу з подругами, куди всі вони взяли своїх дітей, оскільки їх ні з ким було залишити вдома. Вона ніяк не могла вгамувати свою дочку Холлі, котра вертілася у візку, не хотіла спати і заважала жінкам спілкуватися. Втім, інші діти поводилися так само. Кейра тоді помітила, що і вона, і її подруги роблять те саме — намагаються чимось накрити візок, щоб створити «затишну» атмосферу для сну. «Я сказала, що хтось повинен придумати спеціальний чохол, на що подруги відповіли: «От і придумай». Так я і зробила», — розповіла вона газеті «The Daily Mail». Свій чохол Кейра зшила зі спеціальної «дихаючої» тканини, яка не пропускає світла, а крім того, має високий ступінь захисту від ультрафіолету і зберігає прохолоду у спекотні дні. Спереду на ньому вшито невеликий замок-блискавку, відкриваючи який, мама зможе через «віконце» подивитися, чи все гаразд з її дитиною. Запатентувавши виріб, британка продемонструвала його на виставці дитячих товарів у Лондоні, де він відразу став хітом. Інтерес до нього виявили відразу кілька великих рітейлерів, від них надійшли пробні замовлення. Жінка пішла на ризик і витратила свої заощадження в 30 тисяч фунтів на виготовлення першої партії в 10 тисяч чохлів. Тепер чохли Кейри, названі SnoozeShade (snooze — дрімота, shade — тінь), продаються в кількох великих магазинах і в Інтернеті. Ціна одного — близько 20 фунтів стерлінгів. А незабаром відкриються міжнародні продажі, причому не тільки в Європі, але і на Близькому Сході, і навіть в Австралії. У такий спосіб компанія Кейри Сейєр «Really Simple Ideas» (»Дійсно прості ідеї”) почала отримувати прибуток менш ніж через рік після створення, пише газета. Новоявлена бізнес-леді зізнається, що не очікувала такого успіху. Серед шанувальників її продукції зустрічаються і відомі особи. За її словами, вона була натхненна ідеєю, що сучасна жінка не повинна бути прив’язаною до дому тільки тому, що в неї є маленька дитина. За свої старання Кейра номінована на премію «Мама року». Її організатори говорять, що Кейра представляє собою доказ того, що матері можуть вести бізнес, не відриваючись від дитини.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також