«Реноме» святкує свої 20

1373 0

Ми у соцмережах:

У 1990-му п’ятеро мешканців Рівного вирішили заснувати власний бізнес, і на орендованих 15-ти квадратних метрах почали займатися збиранням та продажем комп’ютерної техніки. Нині, через 20 років, колектив працівників цієї компанії нараховує понад 600 людей, працюють вони у різних сферах бізнесу на 10 тисячах квадратних метрів уже власних виробничих та офісних площ. Усі п’ятеро тих, які 20 років тому починали разом, зберегли хороші стосунки і зараз залишаються однодумцями. Ім’я цієї компанії — «Реноме».

Якщо ризик, то виправданий — Чи багато у Рівному фірм, які починали працювати у сумбурні 90-ті і дожили до свого 20-річчя? - розмірковує голова наглядової ради ЗАТ «Реноме» Анатолій Кричильський, — небагато. А ми до цієї річниці дожили, і успішно. Незважаючи на те, що через кризу останнім часом обсяг замовлень у нас зменшився у декілька разів, ми відшукали внутрішні резерви і працюємо стабільно. У 90-ті роки можна було збагатитися моментально, але вже наступного дня стати бідним, та ще у боргах, — пригадує п.Кричильський. - І нам пропонували різні ризиковані схеми, але ми на сумнівні операції не погоджувалися, йшли, як то кажуть, як танк, працювали за «живі» гроші і без усіляких взаємозаліків.

”Реноме-Смарт» тепер — на міжнародному ринку У 1993-му провінційна на той час фірма «Реноме» виграла тендер на поставку перших 10 банкоматів Укрексімбанку. Справжнім проривом стала розробка програмного забезпечення для друку паспортів. На цьому вдалося і заробити, і заявити про себе як про компанію з уже відомим ім’ям. На принтерах, поставлених 15 років тому, працюють і зараз, «Реноме-Смарт» у співпраці із Wіncor Nixdorf уже розпочала їх поновлення. Зараз працює 5 проектів з програмного забезпечення «Реноме-Смарту» на міжнародному ринку, що дає підстави вважатися міжнародним брендом. — Напередодні нашого дня народження ми одержали звістку про те, що виграли тендер Нацбанку на поставку обладнання і програмного забезпечення, — каже генеральний директор ЗАТ «Реноме» Надія Гладкевич, — і це є справжнім подарунком компанії до нашої річниці.

Будували й будуватимемо Цьогоріч компанія «Реноме-Євробуд», що також входить до групи компанії «Реноме», здала в експлуатацію ще чотири секції у житловому комплексі «Гетьман Виговський», що на вул. Буковинській у Рівному, торік було здано три секції. — 60% квартир у цьому комплексі вже продано, що також є свідченням рівня довіри до нас, — вважає п.Гладкевич, — в наступному році плануємо закінчити наступні чотири секції, причому, усі квартири там будуть з індивідуальним опаленням. Нині ми є однією з небагатьох компаній, що продовжують будувати у Рівному, а тому 70% продажу житла на первинному ринку міста належить саме нам. Попит на нове, сучасне й просторе житло у місті не падає, а отже, й ціни на нього у нас знижуватися не будуть. У 2011 році «Реноме-Євробуд» здасть в експлуатацію й перший у місті підземний паркінг там же, на Буковинській, зараз його проект доопрацьовують для збільшення кількості місць. Увесь паркінг розташується на кількох рівнях під землею, а над ним будуть спортивні майданчики.

Визнання конкурента — це найвище визнання — Мені подобаються процеси, що відбуваються зараз на «Реноме-Партнері», — каже п.Гладкевич, — ми підсилили «партнерську» команду, і нині вона витісняє київські компанії з будівельних об’єктів там же, у Києві. Не без задоволення п.Гладкевич розповіла, як «Реноме-Партнер» зумів вийти на київський ринок, обійшовши у тендері значно більш потужну компанію, яка будує не лише в Україні, а й за кордоном. — Найбільшим визнанням вважається визнання конкурента, — каже п.Гладкевич, — невдовзі після того тендеру представник цієї ж компанії приїхав до нас замовляти нашу продукцію. Я люблю цей бізнес і можу багато розповідати про нього. Змушена визнати, що загалом криза на нас вплинула позитивно: наші компанії згуртувалися, допомагають одне одному, і в пошуку клієнта — також.

”Понебельську рибу» тепер їдять усі рівняни Незважаючи на літню спеку, риба у ставках «Рівнерибгосп», який також працює у групі «Реноме», здорова і добре росте. Продукт під торговельною маркою «Понебельська риба» їдять чи не усі мешканці Рівного, адже вона продається у всіх супермаркетах та на ринках міста. Постачають її і в столичні торговельні заклади.

Для душі Фотографія — це тепер іміджевий бізнес «Реноме», колись фотосправа була одним з напрямків, з якого починали. Та фотолабораторія працює і тепер, на тому ж місці, у центрі Рівного. Через будівництво підземного торговельного центру на Театральній площі вільний доступ до фотоцентру «Реноме» закритий уже рік, останнім часом прохід до нього треба просто-таки відшуковувати. Однак ці незручності не вплинули на обсяги наданих послуг, — план надходжень з початку року виконаний, незважаючи ні на які незручності. На думку Надії Гладкевич, це також є свідченням високої довіри людей. — Споживча спроможність людей знизилася суттєво, люди намагаються купити дешевше, тож нам важко в цій ситуації втримати свій рівень і зберегти якість. Задля цього ми йдемо на зниження рентабельності. Криза мине, а добре ім’я та довіра людей залишаться, — упевнена п.Гладкевич.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також