Вони ознайомилися з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001 та як його застосовують у місцевому самоврядуванні.
Група рівненських чиновників у польському місті Люблін ознайомилася із загальними вимогами міжнародного стандарту ISO 9001 та практикою його застосування в органах місцевого самоврядування, зокрема, в муніципалітеті Любліна. Рівненським чиновникам презентували роботу Бюро обслуговування мешканців Любліна, де кожен житель може вирішити будь-яке питання, що перебуває у компетенції міської влади — від оформлення субсидії, реєстрації місця проживання до отримання паспортів та дозволів на будівництво. Отримати консультацію в Бюро можна й українською мовою. Загалом чотири такі установи обслуговують майже 1000 відвідувачів щоденно. У Любліні запровадили електронний документообіг, що дозволило суттєво скоротити час розгляду та підготовки документів, покращити дисципліну, розподіл роботи між працівниками, вдосконалити планування та звітність. Наші чиновники запевнили, що люблінська практика буде частково реалізована у Рівному.