«Рівнеобленерго» «штурмують» розлючені споживачі

28347 0

Ми у соцмережах:

«Рівнеобленерго» «штурмують» розлючені споживачі

Десятки людей з самого ранку стоять у черзі у приміщенні і надворі «Рівнеобленерго» на вулиці Князя Володимира у Рівному. Рівняни прийшли на підприємство, щоб написати заяву, аби переплату з їхніх рахунків перевели на нову постачальну компанію.

Нагадаємо, з 1 січня постачанням електроенергії фізичним споживачам в області займається не «Рівнеобленерго», а «Рівненська регіональна енергопостачальна компанія» (РОЕК). Такі зміни – відповідно до закону про ринок електроенергії, який вступив цього року у силу.

Ринок як такий наразі доступний для бюджетних та юридичних споживачів. Адже в області вже є понад 50 постачальників електроенергії, між якими можна обирати.

«Рівнеобленерго» залишається компанією, яка здійснює розподіл електроенергії, тобто відповідає за електромережі, станції і т.п.

Усіх фізичних споживачів два роки обслуговуватиме лише РОЕК. Згодом, за ідеєю, кожен рівнянин зможе сам обрати собі постачальника електроенергії. Наприклад, як і інтернет-провайдерів.

Подібні зміни раніше відбулися з газопостачанням. Так, «Рівнегаз» залишився розподільчою компанією, а газ почав постачати «Рівнегаз-Збут».

Перехід від одного постачальника до іншого відбувся для споживачів газу фактично непоміченим. Натомість, «Рівнеобленерго» передало РОЕК дані про споживачів, але не кошти.

Так, якщо у когось був борг за електроенергію, то у нових квитанціях від РОЕК він не позначений. Споживачі повинні розрахуватися за стару заборгованість з «Рівнеобленерго», інакше компанія подаватиме з часом до суду.

А якщо була переплата, то споживачі повинні написати заяву до «Рівнеобленерго», щоб кошти або перевели на їхній рахунок у РОЕК, або щоб віддали їм на руки.

Через такі заяви споживачі і прийшли сьогодні до «Рівнеобленерго». Адже у декого навіть більше 1000 гривень переплати на рахунках.

У колл-центрі компанії людям зазначають, що потрібно написати заяву до кінця лютого, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний (і їхні копії).

Натомість, речниця «Рівнеобленерго» Алла Ліхачова спростовує інформацію щодо термінів написання заяви. За її словами, не обов’язково поспішати зараз – звернутися з проханням перерахувати або повернути кошти можна і пізніше.

Окрім того, наголошує п.Ліхачова, «Рівнеобленерго» залишається розподільником електроенергії, а отже договори споживачів з компанією дійсні.

На сайті «Рівнеобленерго» незабаром з’явиться зразок заяви про перерахунок коштів до РОЕК, тож споживачі зможуть написати її вдома і відправити поштою (звичайною чи електронною).

Щодо того, чому перерахунок не здійснили автоматично, Алла Ліхачова зазначила, що РОЕК не є правонаступником «Рівнеобленерго», а тому такий перерахунок заборонений законом. Тим паче, що власником коштів є споживач, а він може вирішити, що йому краще гроші забрати, а не щоб їх перераховували на іншу компанію.

Як платити відтепер за електроенергію, читайте за цим посиланням.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також