Рульова рейка у найпростішому у своєму виконанні складається з шестерні, яку закріплено на рульовому валі. Через спеціальну деталь цей елемент контактує з тягами, забезпечуючи передачу механічного зусилля з рульового колеса на колісну вісь. Таким чином, водієві немає потреби застосовувати значні фізичні зусилля, щоб повернути колеса.
В яких випадках потрібен ремонт
Попри механічну стійкість та продуманість конструкції механізму з різними типами підсилення або без нього, агресивний стиль водіння, а також часті поїздки по непристосованих для цього дорожніх покриттях можуть призвести до пошкоджень системи.
Реставрація рульової рейки може знадобитися тоді, коли водій відмічає наступні ознаки неправильної роботи:
- постукування або інші сторонні шуми під час руху чи на поворотах;
- ускладнення повороту керма;
- відчутний люфт;
- сліди підтікання масла на пильовиках або під автомобілем;
- проблеми з центруванням, самовільне пересування керма без участі водія.
Однією з головних причин виникнення несправностей є потрапляння бруду чи сторонніх тіл під пильовики.
Якщо власникам автомобілів із рульовим управлінням без підсилення або з електродвигуном у більшості випадків доводиться стикатися саме з механічним пошкодженням робочих частин, то в машинах із гідропідсиленням часто діагностують підтікання технічних рідин.
Особливості конструкції механізму
Залежно від складових частин, рульова рейка в авто зустрічається в різних варіантах:
- Класична механічна конструкція. Є недорогим, доступним в експлуатації та недорогим у відновленні варіантом, у якому відсутні будь-які механізми підсилення. Вузол знаходиться в металічному корпусі, при цьому, сам механізм захищений пильовиками. До його складу входить шестерня з прикріпленими тягами й кермовими наконечниками.
- З гідропідсиленням. Являє собою більш надійний варіант, який раніше використовували переважно у великогабаритних транспортних засобах для передачі рульового зусилля. Гідропідсилювач керма забезпечує розподіл необхідного тиску та зусилля на торсіон і золотник. Через останній елемент у точку найбільшого зусилля впорскується масло, що полегшує роботу рухомих частин рейки.
- Електрична. Даний тип рульової рейки є конструктивно простим і надійним варіантом, при цьому, електромотор має компактні розміри, тому такий механізм можна використовувати в будь-яких транспортних засобах. Електропідсилення найкраще поєднується з системами електроуправління автомобілів і не потребує жодних додаткових рідин.
При виборі автомобіля з будь-якою системою рульового керування варто пам'ятати, що своєчасне виявлення несправностей у його роботі допоможе вберегтися від небажаних надмірних фінансових витрат. Попри значний закладений ресурс міцності, будь-який механізм має властивість зношуватися та отримувати механічні пошкодження в процесі експлуатації.
Куди звернутися для ремонту рульової рейки
В деяких випадках навіть за умови дбайливого ставлення до транспортного засобу можуть виникати непередбачувані події, що призводять до його поломок. В такому випадку можна записатися на ремонт рульових рейок онлайн, це зручно зробити безпосередньо на сайті мережі професійних автосервісів «ТурбоСТО».
Переваги співпраці з досвідченими фахівцями очевидні:
- можливість термінового ремонту рульової рейки за один день із діагностикою, зняттям та відновленням;
- офіційна гарантія на виконані роботи та встановлені запчастини;
- відсутність потреби шукати окремо запчастини для авто завдяки наявності власного складу;
- робота з автомобілями всіх марок та моделей.
Для забезпечення адекватного функціонування всіх систем автомобіля необхідно не лише дотримуватися інструкції з його експлуатації, але й своєчасно звертатися для проведення технічного огляду. Якщо знадобиться ремонт рульової рейки, із ним найкраще впораються фахівці автосервісу «ТурбоСТО».