Що таке комерційний інтер`єр і як підібрати для нього дизайн

1803 0

Ми у соцмережах:

Особливості дизайну комерційних приміщень

Комерційний дизайн інтер'єру передбачає облаштування внутрішнього простору ресторану, магазину, офісу чи клубу з урахуванням потреб цільової аудиторії та специфіки бізнесу. Професійно розроблений і втілений дизайн такого приміщення може бути ефективним маркетинговим інструментом, тому до реалізації проектів варто залучати лише професіоналів.

При розробці дизайн-проекту комерційної нерухомості варто приділити увагу освітленню, ергономіці, врахувати такі нюанси, як вплив кольору та деталей на активність покупців та психологічний комфорт клієнтів. На сайті https://partner-design.com.ua/ua/ можна знайти цікаві ідеї для комерційних інтер’єрів та замовити у фахівців підготовку індивідуального дизайн-проекту для торгового залу, ресторану чи офісу.

Особливості комерційного інтер’єру

В обов’язки дизайнера комерційної нерухомості входить розробка проекту з нуля, деталізація кожного нюансу розташування предметів та меблів, їх зовнішнього вигляду в рамках загальної концепції дизайну, використання декоративних елементів, кольорової гами, освітлення тощо.

Для розробки комерційного інтер’єру команда дизайнерів має зануритися в бізнес-ідею, стати на місце потенційного клієнта та реалізувати його інтереси в дизайні приміщення. Наприклад, якщо для креативного магазину молодіжного одягу підійдуть сміливі фішки та неординарній декор, то для офісу солідної компанії, навпаки, краще використовувати стримані кольори та класичні деталі, враховуючи консервативність більшості клієнтів.

У цілому правильно вибрані прийоми при оздобленні інтер’єру приміщення дозволяють:

  • • вивести на максимум функціональність простору;
  • • створити комфортні зони продажу, роботи с клієнтами тощо;
  • • підвищити ергономіку приміщення;
  • • створити в закладі певну атмосферу для позиціонування та подальшого просування бізнесу.

 

Особливості дизайну комерційних приміщень

Відвідувачі запам'ятовують деталі та цінують комфорт. Задача дизайнера полягає в тому, щоб створити інтер’єр, що продає, аби в ресторан прийшли знову, в магазині клієнт став постійним покупцем, а в офісі працівники були ефективними. Звичайно, у власника чи організатора бізнесу існує свій погляд на те, як має виглядати його офіс, магазин, кафе тощо. Але щоб інтер’єр був не лише красивим чи сучасним, а ще й виконував функцію маркетингового інструменту, у розробці ідеї та подальшій її реалізації має приймати участь фахівець з комерційного дизайну.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також