На відкриття спідвейного сезону в Рівному голова обласної держадміністрації Олексій Муляренко приїхав на власному ретромобілі марки «Побєда», викликавши справжній ажіотаж. За його словами, це дебют машини після 20-річної реставрації.
— Цей автомобіль марки «Побєда» 1953 року випуску належав ще моєму батьку, — розповів Олексій Муляренко. — Їздити я вчився саме на ньому. Батько його так і не продав, та і я був би проти. Авто довго стояло у дворі мого приватного будинку на Марка Вовчка, поки врешті не взявся за ремонт, який тривав 20 років. Роботи відбувалися у два етапи. Спочатку авто поварили, відреставрували двигун (в машині стоїть двигун від 21-ї «Волги»), пофарбували і законсервували. Деякі роботи я виконував власноручно. В такому вигляді, будучи вже на ходу, машина простояла більше 10 років. Два роки тому вирішив відновити реставрацію. «Побєду» знову пофарбували, відреставрували салон — він тепер повністю шкіряний, відновили кузов. З кузовом, мабуть, було найбільше клопотів. Мусив придбати ще одну «Побєду» — на деталі. Тому в декларації за мною значиться два авто цієї марки.
Машина зовні пофарбована у два кольори — білий та шоколадний. В такій же кольоровій гамі виконано і салон. Таку концепцію запропонував майстрам з реставрації сам Олексій Муляренко. Тепер, каже, вона на 100% виглядає як колись.
— Авто, гадаю, може розганятися до 100 км/год у перспективі, після прокачки, хоча я їхав зі швидкістю 60 км/год, — додав голова Рівненської ОДА. — На спідвеї за кермом був мій син, дружина теж хоче спробувати, бо до сих пір не доводилося. У мене вже двічі просили «Побєду» для організації фотозон.
Власник ретромобіля поки ще не рахував, у скільки загалом обійшлася йому реставрація, проте впевнений, що значно дорожче, ніж вартість самого авто. За його словами, колекціонувати подібні машини він не збирається.
— Для мене було важливо відновити саме цю «Побєду», наше родинне авто, — пояснив п. Муляренко. — Я радію вже просто від того, що зранку бачу її в своєму гаражі.
Дарина Гузенкова.