Солідний зовнішній вигляд поєднується зі стрімким профілем, за що відповідають сильно нахилена передня стійка, спадає до задньої частини автомобіля лінія даху, а також коротка задня стійка і далеко висунутий козирок заднього спойлера. Бічні дзеркала оснащені повторителями покажчиків поворотів і відрізняються великим розміром, а загальне враження значності підсилюють потужні колісні арки і 18-дюймові диски.
У стандартне оснащення Subaru Tribeca входять ксенонові фари з омивачами, передні протитуманні фари, задні протитуманні ліхтарі;Сами бічні дзеркала з електроприводом і електропідігрівом, рейлінги на даху. Рульова колонка має вертикальну і телескопічну регулювання, багатофункціональний кермо обтягнутий шкірою. До складу обладнання також включений кольоровий багатофункціональний дисплей мультимедійної системи, аудіосистема з шістьма динаміками, програвач компакт-дисків, двозонний автоматичний клімат-контроль. Передні сидіння оснащені підігрівом і електроприводом налаштувань (з пам'яттю положень). Дорожча версія включає шкіряний салон, преміальну аудіосистему Harman / Kardon, розважальну систему для задніх пасажирів. Передні сидіння Tribeca оснащені розділовим підлокітником, так само як і задні, останні складаються в пропорції 40/20/40, з поздовжнім регулюванням положень. Після поновлення в 2008 році інтер'єр змінам не піддавався. Правда, було трохи доопрацьовано розкладання третього ряду сидінь, і з'явилися додаткові поручні для доступу до сидінь. Одним із головних переваг є запчасти Subaru Tibeca в X-Team, які которіе можуть похвалитися своєю якістю і доступністю.
Під капотом Subaru Tribeca знаходиться горизонтально-опозитний, 6-циліндровий бензиновий двигун EZ36, який отримав головки блоку циліндрів з новою системою подвійних фазовращателей DAVCS на впуску і випуску. Він видає максимальну потужність 256 к.с. (При 6000 об / хв), і максимальний крутний момент 350 Нм (при 4000 об / хв). Час розгону з місця до 100 км / год - 8,9 сек., А максимальна швидкість складає 207 км / ч. Передача крутного моменту до коліс здійснюється за допомогою 5-ступінчастою автоматичною коробки передач і системи повного приводу.
Ходова частина Tribeca побудована за традиційною для Subaru схемою: вона включає передню підвіску McPherson на підрамнику і задню підвіску на здвоєних поперечних важелях. З оновленням моделі конструкція підвіски була модернізована, змінам піддалася і система постійного повного приводу. Вона носить назву VTD (Variable Torque Distribution) - електроніка не тільки регулює момент блокування міжосьового диференціала, а й гнучко і практично миттєво перерозподіляє момент від коробки передач між осями за допомогою системи курсової стійкості VDC, таким чином забезпечуючи максимально ефективне проходження поворотів, збільшуючи керованість в складних умовах.
Повний привід дає автомобілю максимальний рівень стійкості, дозволяючи Tribeca здійснювати навіть складні маневри. У стандартне оснащення входять фронтальні подушки, бічні подушки безпеки і повнометражні бічні шторки безпеки, система контролю тяги, система контролю стабільності і ABS з електронним розподілом гальмівного зусилля і системою екстреного гальмування. У краш-тестах Subaru B9 Tribeca 2007 модельного року отримав вищий результат (п'ять зірок) за показниками захисту водія і пасажирів при фронтальному і бічному ударах.