Керівник міської Державтоінспекції підполковник Віктор Довгополюк довго і напружено думав над тим, як зменшити кількість нещасних випадків на вулицях обласного центру. Оскільки інспекторів для цього в ДАІ не вистачає, було вирішено поповнити їхні лави тисячею так званих лежачих міліціонерів. Рівняни добре пам’ятають ці надовби на міських вулицях, які вже «прикрашали» наше місто, викликаючи різні оцінки. То що ж примусило повернутися до цієї практики?
— «Лежачі міліціонери» потрібні насамперед біля шкіл та пішохідних переходів. Таких переходів у Рівному, за попередніми підрахунками, близько п’ятисот. Люмінесцентна фарба на цих перешкодах допоможе водіям ліпше орієнтуватись у темну пору доби, під час дощу чи у негоду. Наявність цих примусових засобів для зменшення швидкості має дисциплінувати водіїв. Під’їжджаючи до пішохідних переходів, вони змушені будуть зменшувати швидкість руху та пропускати людей, що зараз роблять далеко не всі. Торік у Рівному кількість порушень водіями проїздів пішохідних переходів значно збільшилась. — Чи достатньо буде самих лише «лежачих міліціонерів», аби виправити ситуацію? — Звісно, що ні. Там, де часто трапляються дорожньо-транспортні пригоди, та на аварійно-небезпечних ділянках вулиць необхідно встановити додатково ще 500 дорожніх знаків. Ще 320 з тих, що є, необхідно замінити, бо вони не відповідають стандартам. Один такий знак коштує 70 гривень. Поки що не обладнали дорожніми знаками і реконструйований проспект Миру — там планується встановити їх шістдесят. А щоб привчити пішоходів переходити дорогу в місцях, спеціально для цього призначених, у Рівному буде встановлено 2900 метрів пішохідного огородження, 1200 — біля шкіл. — А як справа зі світлофорами? — Із 42 світлофорних об’єктів, які є у Рівному, в 39 ще п’ять років тому закінчився термін експлуатації. Негайної реконструкції потребують світлофори на шести перехрестях міста. — Попри заборону руху по вулиці Соборній, проїхати центром Рівного стає дедалі складніше. Що робиться для того, аби розвантажити центральні вулиці від транспорту? — Вже розширено від залізничного вокзалу вулицю Кіквідзе. Від неї дорога проходитиме під шляхопроводом, через ринок на вул. Здолбунівській аж до вулиці Бандери, і буде закінчуватись на Басівкутській та Малорівенській. Цей проект вже розроблений. Незабаром на вулиці Кіквідзе завершимо будівництво автостоянки, і це дасть змогу розвантажити від транспорту вулиці Шевченка та Сагайдачного. Ті, кому потрібно добратись на базари, паркуватимуть там свої авто. — Щоб зробити те, про що ви сказали, потрібні чималі кошти. Вони є? — Ми сподіваємось, що на реалізацію програми безпеки руху міська влада гроші виділить.