Нещодавно в Рівному було відкрито три нових тролейбусних маршрути. Міська влада задоволена, що успішно завершила важливий проект, і не проти відкриття нових маршрутів. Але чи ставлять водночас завдання, спрямовані на забезпечення виконання та дотримання всіх норм і правил, пов’язаних з безпекою життя та здоров’ям рівнян? Як говорить директор КП «Рівнеелектроавтотранс», на сьогодні нам не вистачає тролейбусів, і нові тролейбуси цьогоріч у нашому місті не з’являться, бо в бюджеті на їх закупку не передбачено жодної копійки. Тобто будемо їздити на тому, що маємо.
Нещодавно в Рівному було відкрито три нових тролейбусних маршрути. Міська влада задоволена, що успішно завершила важливий проект, і не проти відкриття нових маршрутів. Але чи ставлять водночас завдання, спрямовані на забезпечення виконання та дотримання всіх норм і правил, пов’язаних з безпекою життя та здоров’ям рівнян? Як говорить директор КП «Рівнеелектроавтотранс», на сьогодні нам не вистачає тролейбусів, і нові тролейбуси цьогоріч у нашому місті не з’являться, бо в бюджеті на їх закупку не передбачено жодної копійки. Тобто будемо їздити на тому, що маємо. Але відповідно постає й питання безпеки тролейбусів, що перевозять наших жителів та гостей міста. Беручи до уваги рішення та завдання , які поставлені перед ДП «Рівнестандартметрологія» і усвідомлюючи першочерговість завдань, пов’язаних з безпекою життя та здоров’ям громадян, у травні була здійснена перевірка КП «Рівнеелектроавтотранс» щодо державного метрологічного нагляду за забезпеченням єдності вимірювань. Як же на КП «Рівнеелектроавтотранс» дбають про безпеку своїх пасажирів? КП «Рівнеелектроавтотранс» має в наявності 73 тролейбуси. При проведенні робіт із забезпечення захисту життя та здоров’я громадян підприємство керується цілим переліком нормативної документації. На підприємстві проводиться технічне обслуговування електротранспорту, в тому числі й щоденне обслуговування, сезонне обслуговування. При кожному технічному обслуговуванні проводиться перевірка струму витоку в тролейбусах. На жаль, при перевірці виявлено, що прилад, який застосовувався для даних вимірювань, був не повірений, що, відповідно, може призвести до недостовірних результатів цих досліджень, а як наслідок — і до певної небезпеки пасажирів. Нібито й щорічно проводиться перевірка на підтвердження технічної справності тролейбусів, створено також електротехнічну лабораторію, яка проводить випробування, проте атестацію в державній метрологічній системі лабораторія не проходила. На момент перевірки всі засоби вимірювальної техніки (ЗВТ) лабораторії мали прострочений термін повірки! Державним інспектором ДП «Рівнестандартметрологія» зазначено, що причиною всіх наведених порушень є відсутність дієвого контролю за станом метрологічного забезпечення. За результатами перевірки КП «Рівнеелектроавтотранс» отримало припис на заборону користування непридатними ЗВТ та припис на усунення недоліків. На двох відповідальних посадових осіб складено протоколи щодо притягнення їх до адмінвідповідальності та накладено штрафи.