Вчимо географію в… “АТБ”? У відомій мережі можна придбати імпортні товари за українськими цінами

1029 0

Ми у соцмережах:

Рівненщина поступово долучається до потужного колективу шанувальників національної мережі “АТБ”. Наші земляки вже встигли оцінити її переваги: низькі ціни, висока якість, гарантія безпеки та найкраще обслуговування. Проте серед тих трьох мільйонів українців, які щодня здійснюють покупки в “АТБ”, нині розповсюджується нова мода.

Річ у тому, що компанія активно пропонує прихильникам придбати та скуштувати смаколики з різних регіонів світу. Це не тільки доступно, а ще й пізнавально, оскільки на більшості таких товарів мережа розміщує прапор країни, де вони були вироблені.

Тож покупці нині за допомогою “АТБ” вивчають географію (тим паче, що ціни на таку продукцію традиційно для мережі залишаються доступними для кожного).

Наразі на полицях магазинів уже можна знайти стриманий кольоровий символ Німеччини, традиційний норвезький хрест, знайомий латвійський стяг, упізнавану зірку з прапора Китаю та цікавий герб Шрі-Ланки.

Загалом імпортна продукція становить близько 5 % усього асортиментного ряду “АТБ”. І це, слід зауважити, чимало, враховуючи, що загальна товарна номенклатура мережі перевищує 3500 позицій.

З-за кордону в магазини переважно поставляють ті продукти, які об'єктивно не можуть бути вироблені в Україні: екзотичні овочі та фрукти, деякі види грибів, чай і кава, оливкова олія, а також товари, характерні для певного регіону (італійська паста, бельгійський шоколад, тайський рис, іспанські оливки та ін.).

Компанія завозить їх в Україну самостійно, минаючи посередників, тому такі товари і називають “власним імпортом”. Такий підхід не тільки гарантує захист від підробок і фальсифікату, а й дозволяє істотно економити.

Утім, це не єдина причина, через яку імпортні товари в “АТБ” продаються за доступними цінами.

Почнемо з того, що компанія володіє власними логістичними потужностями, тобто має можливість мінімізувати відповідні витрати.

Крім того, мережа постійно оптимізує свої бізнес-процеси й упроваджує нові технології, що також дозволяє знижувати витрати (які інші торговельні підприємства традиційно “перекладають” на плечі покупців).

Не варто забувати і про масштаби роботи “АТБ”.

- Нині це 929 магазинів у 242 містах України. Тільки за минулий рік товарообіг компанії перевищив 80 млрд. грн., – зазначає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ “АТБ-маркет”.

Це вражаючий показник, який не тільки підтверджує лідерські позиції мережі, а й надає можливість експертам зробити висновок: при таких продажах компанії немає сенсу заробляти на високій націнці, магазини отримують прибуток за рахунок високого обороту товарів.

Сукупність усіх цих причин і приводить до того, що “АТБ” пропонує своїм клієнтам найкращі цінові варіанти. Це стосується і стандартної продукції, і власного імпорту.

До речі, значна частина зарубіжних товарів у мережі легко впізнавана, завдяки окремій торговій марці – “DeLuxeFoods&GoodsSelected”. Вона була створена самим “АТБ” якраз із метою ознайомити споживачів із кухнею різних народів світу.

На багатьох товарах цього бренду ви без зусиль упізнаєте прапори країн, з яких вони прибули. Утім, “DeLuxeFoods&GoodsSelected” – це не єдина власна торгова марка мережі.

Крім неї, у покупців популярні “Своя лінія” і “Розумний вибір”. Їхня продукція коштує нижче середньоринкової (іноді різниця становить мало не третину), але за якістю не поступається відомим брендам.

Загалом під власними торговими марками в “АТБ” пропонується понад 800 різних товарів. Їх можна знайти тільки в цій мережі. І кількість позицій буде зростати, адже у планах компанії – розвиток цього напряму з акцентом на інноваційні товари в категорії “Фреш”.

- Зараз активно розвивається ще одна власна торгова марка – “Спецзамовлення АТБ”. В її асортименті представлено молочні продукти від фермерських господарств із молока вищого ґатунку, ковбасні вироби, виготовлені за ДСТУ, натуральне згущене молоко. На 2018 рік заплановано розширення асортименту “Спецзамовлення АТБ”, а також випуск нових товарів під власними торговими марками, – розповідає Дар'я Бахматова, начальник відділу ВТМ ТОВ “АТБ-маркет”.

За її словами, компанія ставить перед собою мету не тільки випускати якісні та впізнавані товари, а й донести споживачам ту турботу й увагу, що вкладено в кожен продукт.

- У зв'язку з цим стратегія розвитку товарів власних торгових марок спрямована насамперед на якісні й здорові продукти харчування, повний контроль виробництва, а також індивідуальний підхід до випуску нових продуктів. Адже власні торгові марки для споживача –це турбота, відповідальність мережі та довіра до продуктів, –зазначає Дар'я Бахматова.

Анна МІХНО@

 

 

 

 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також