Доки Львів, Луцьк та інші прогресивні міста розвивають інфраструктуру європейського зразка, облаштовують велодоріжки, Рівне упевнено пасе задніх. І буде пасти й надалі. Бо міський голова Рівного вперто не чує громадських ініціатив велосипедних спільнот і не бере до уваги досвід європейських міст. Натомість у парку "Хімік" для галочки і гарної картинки облаштовують нікому не потрібну велопішохідну доріжку. Яким же має бути "велосипедне" Рівне — читайте в матеріалі журналіста рівненського інформаційного порталу ВСЕ Юрія Дюга (скорочено).
Доки Львів, Луцьк та інші прогресивні міста розвивають інфраструктуру європейського зразка, облаштовують велодоріжки, Рівне упевнено пасе задніх. І буде пасти й надалі. Бо міський голова Рівного вперто не чує громадських ініціатив велосипедних спільнот і не бере до уваги досвід європейських міст. Натомість у парку "Хімік" для галочки і гарної картинки облаштовують нікому не потрібну велопішохідну доріжку. Яким же має бути "велосипедне" Рівне — читайте в матеріалі журналіста рівненського інформаційного порталу ВСЕ Юрія Дюга (скорочено). Всіх потішили гарні картинки в ЗМІ з оновленого парку "Хімік". Велосипедна доріжка, пляж, мотузковий парк. Тут Володимир Хомко з впертістю барана вирішив реалізувати свою геніальну ідею — спорудити велодоріжку для двоколісних прогулянок. Так би мовити, вбити двох зайців: і картинку гарненьку для міста зробити, і змусити набридливих велосипедистів відчепитися. Мовляв, дивіться, який ми парк зробили і для людей, і для дітей, і для мам, і для велосипедів, і для коней. Тільки таке "тяп-ляп" більше схоже не на європейське місто, а на євроремонт руками таджиків. Реконструктори не подумали про водовідведення в парку. Бо дощова вода змиває не тільки пісок із пляжу, а й руйнує і затоплює велодоріжку. А розрекламоване будівництво велодоріжки вилилось в асфальтування ще ста метрів парку. До слова, воно незавершене. І власне, здогадатися, що тут проходить велодоріжка, можна тільки за дорожніми знаками (!), які позначають доріжку в парку як пішохідну зону. Пішохідну! В парку! Тут пішохід все одно має перевагу. Все. Хоча експерти відзначають, що виносити таким чином транспорт у пішохідну зону — злочин. А тепер увімкнемо логіку, якою оперує Хомко. Виходить, велосипедисту треба принести двоколісного друга в парк у руках або привезти на авто. Потім довго збивати пішоходів у парку, щоб об'їхати і знайти всі знаки і таким чином покататися саме по доріжці. Усе зробили "тяп-ляп", і дивляться знаки загадково один на одного. І розставленні тупо на території парку як туристичні вказівники! Мер активно піарить перед виборами спорудження доріжки, на це витрачаються комунальні кошти. Але ніхто досі не показав ні проекту реконструкції, ні його кошторису. Можливо, замість такої профанації краще було кошти витратити на ремонт тротуарів? Бо доїхати до парку проблематично. І чому Володимир Хомко після цього всього нарікає на активістів? Велосипедисти Рівного два роки пояснювали йому, для чого потрібні велодоріжки і де. А ще наголошували, що в парку їх облаштовувати не варто. Втім, мер залишився на своєму — буду робити в парку і все. А ви всі — барани. Хоча воно ж завжди так: хіба може зрозуміти чиновник мешканців міста, коли вони їздять на роботу на велосипеді, а його задницю возить зручне авто за міський кошт? Питання риторичне.