Упродовж 2007 року тільки на залізничних станціях області п’ятеро людей загинули та двоє зазнали тяжкого каліцтва. Аналіз нещасних випадків свідчить, що всі вони сталися з вини самих потерпілих, які знехтували «Правилами безпеки громадян на залізничному транспорті».
Упродовж 2007 року тільки на залізничних станціях області п’ятеро людей загинули та двоє зазнали тяжкого каліцтва. Аналіз нещасних випадків свідчить, що всі вони сталися з вини самих потерпілих, які знехтували «Правилами безпеки громадян на залізничному транспорті». Серед основних порушень: ходіння по коліях чи їх перехід у невстановлених місцях; перехід через колії під вагонами; перебігання через колії перед локомотивом, що наближається. Саме з цих та інших причин, незважаючи на встановлені інформаційні стенди, оголошення через гучномовці та численні виступи в ЗМІ із застереженням дотримуватися правил техніки безпеки число нещасних випадків на залізниці продовжує зростати. Оскільки навіть якщо машиніст побачить людину на коліях і застосує екстрене гальмування, у переважній більшості випадків лиха не уникнути. Щоб переконатися в цьому, достатньо елементарних знань фізики зі шкільного курсу. В середньому маса потяга становить від 3 до 5 тисяч тонн, відтак з врахуванням швидкості його руху, до 80 км/год для вантажного і до 120 км/год — для пасажирського, від початку екстреного гальмування до повної зупинки потяг ще пройде від 400 до 1800 метрів. Тому лише неухильне дотримання правил поведінки на коліях і на залізничному транспорті вбереже від каліцтва та загибелі.