Чим більші розміри рекламних щитів, тим більше грошей за них надходить до місцевого бюджету. А якщо вони ще й з підсвіткою, то одночасно слугують джерелом зовнішнього освітлення міста. Отже, чим більше рекламних щитів ставлять, чим вони більші й сучасніші, тим краще усім, принаймні, повинно бути.
Чим більші розміри рекламних щитів, тим більше грошей за них надходить до місцевого бюджету. А якщо вони ще й з підсвіткою, то одночасно слугують джерелом зовнішнього освітлення міста. Отже, чим більше рекламних щитів ставлять, чим вони більші й сучасніші, тим краще усім, принаймні, повинно бути. Дозвіл на розміщення рекламних щитів у Рівному тепер видають на п’ять років. Особисто стежити за тим, що, де і як рекламується у місті, береться перший заступник міського голови Олександр Кравчук. На його думку, в Рівному зовнішня реклама розміщена безконтрольно і хаотично. Зміст того, що зображено на рекламних щитах, не вражає розмаїттям. Пальму першості за кількістю упевнено тримає неймовірно радісна й оптимістична реклама різних марок алкоголю та цигарок. Трохи рідше зустрінеш на рекламних щитах рятівників, які мають бути завжди поруч, та неоднозначне нагадування про необхідність заплатити за комунальні послуги. Що стосується розтлінної для молоді горілок та тютюну, то до розповсюджувачів реклами про них ставиться єдина вимога: такі біг-борди повинні бути на відстані не менше 300 метрів прямої видимості від території дитячих освітніх закладів та шкіл. Ніяких націнок, як пронували було до прийняття нових правил, до алкогольно-тютюнової реклами не застосовують. Як повідомив Юрій Собчук, що очолює управління житлово-комунального господарства міста, яке тепер є власником місць та робочим органом з розміщення реклами, у Рівному є близько 12 розповсюджувачів зовнішньої реклами. За новими правилами, затвердженими навесні цього року, усі вони для одержання дозволу на рекламу повинні написати заяви до управління, яке узгоджуватиме їх з усіма іншими службами і виноситиме (чи не виноситиме) питання про надання дозволу на засідання міськвиконкому. Управління може й відмовити. Якщо місце розташування виявиться спірним, питання надання пріоритету вирішуватимуть окремо. Тут, напевне, й візьметься за справу п.Кравчук, який проаналізує усі естетичні переваги рекламних продуктів конкурентів (оскільки втручання у форму подачі реклами та її зміст під час надання дозволу заборонено згідно з правилами), а також і можливості розповсюджувача. Адже спірним може бути місце масового скупчення людей, як-то центр міста, основні магістралі та вокзали. Саме на такі місця правилами передбачені навантаження у вигляді додаткових робіт з благоустрою міської території, ремонту фасадів, святкового оформлення міста тощо. Що стосується людей у загальній масі, тих, на кого, власне, й розрахована реклама, то якщо вона світить у чиєсь вікно чи навпаки — затуляє світло або вигляд з вікна, можна скаржитися одночасно в два управління — житлово-комунального господарства та у справах захисту прав споживачів.