Кого бояться Хомко та Мерчук?

1261 0

Ми у соцмережах:

Кого бояться Хомко та Мерчук?

Хочете знати, хто насправді господар Рівного? Тоді рушайте в суботу на Дубенську, де після десятої вечора півсотні молодиків влаштовують автоперегони, начхавши на владу та поліцію.

Нічні перегони

У суботу патрульні намагалися перекрити рух на вулиці Дубенській у Рівному, щоб перешкодити нічним автогонкам. Але гонщики з Дубенської поїхали на трасу Київ-Чоп — до заправки на вулиці Київській
Влаштовувати автоперегони — розвага не з дешевих. Дозволити собі такий «відпочинок» можуть лише ті, хто має «дурні гроші», або їхні діти. Шкода, якщо прізвища «гонщиків» навіть назвати яких, а не те що покарати, так бояться Хомко та Мерчук, ми дізнаємось лише після того, як під колесами їхніх авто на Дубенській або деінде загинуть невинні люди. Розмови про те, що «стрітрейсери» ганяють по Дубенській від безвиході, бо нема де більше поганятися, є лише відмовкою для безпомічної влади. Де хочемо, там і будемо ганяти — дали зрозуміти ці «мажори» минулої суботи. Бо вони або їхні батьки є справжніми господарями Рівного і роблять на його вулицях усе, що забажають. Ми зібрали коментарі практично у всіх зацікавлених осіб, але жоден із них не насмілився назвати хоча б одне прізвище порушників. А саме ці прізвища, а не відсутність у Рівному автодрому, є причиною проблеми. Тож запрошуємо на Дубенську!
Микола НЕСЕНЮК.
хомко мерчук
Сергій Мерчук та Володимир Хомко
Ігор, організатор перегонів, який займається відеосупроводом: — У Рівному є кілька неформальних автолюбительських клубів. Таких як «Бойова класика», його учасниками є власники «Жигулів», та «БМВ-Рівне» — там лише іномарки. Змагання проводимо лише по суботах. Вони тривають з 22-ї години і до опівночі. Хоч буває і довше. Все залежить від кількості тих, хто хоче покататися. По суті, гонщики їдуть по прямій до повороту, на якому розвертаються. Розуміємо, що це може створювати дискомфорт певним людям, проте нам нікуди подітися. Місцеві жителі час від часу викликають поліцію. Однак ми не порушуємо жодних правил. Правоохоронці це розуміють, просять, аби глядачі не виходили на проїжджу частину, і їдуть. Підкреслю — у нас все організовано, дисципліна на найвищому рівні, п'яних не допускаємо. Юрій Компанієць, представник автолюбителів: — Я не беру участі в перегонах, але мене автолюбителі уповноважили говорити від їхнього імені. Вони чекають позитивної відповіді від влади. Лише тоді оприлюднять свої прізвища. Хлопці готові перенести місце проведення перегонів та час. Тобто підуть на будь-які поступки, аби тільки їм дозволили їздити. Якщо патрульна поліція перекриє вулицю, то вони від себе навіть виставлять стюардів та зроблять тимчасове огородження. Потрібно розуміти, що ці люди збиратимуться в будь-якому разі. Не всі з присутніх займаються швидкісною їздою. Там чимало таких, які приїжджають лише поспілкуватися та показати свої автомобілі. Це своєрідні збори клубу по інтересах, який неможливо розігнати. Володимир Хомко, міський голова: — Цих гонщиків нікуди подіти. Лише ловити та саджати. Для чого нам поліція? Це чисто їх питання. Якщо поліція буде добу за ними ганятися, а покарання буде 600 гривень штрафу, то й далі таке буде тривати. Це так само, як за керування під градусом. За п'яну їзду має бути 100 тисяч штрафу перший раз, а вдруге 5 років тюрми. Але у нас демократія перетворюється в класичну охлократію. Руслан Власюк, юрист: — Проводячи такі заходи, «вуличні гонщики» порушують закон. Чинне законодавство і місцеві нормативно-правові акти не передбачають проведення таких заходів. Ці люди порушують декілька статей Кодексу України про адміністративні правопорушення. Тому мешканці прилеглих вулиць мають повне право викликати поліцію. Правоохоронці зобов'язані скласти адміністративні протоколи, якщо є ознаки вчинення правопорушення, аби притягнути винуватців до відповідальності. На жаль, має місце факт бездіяльності патрульної поліції, коли екіпажі зовсім не звертали уваги на учасників перегонів. У цьому випадку рекомендую звертатись із письмовими скаргами та долученням фото— і відеоматеріалів в управління поліції Рівненщини, а ті, в свою чергу, притягнуть патрульних до відповідальності. На мою думку, вуличні перегони повинні бути легалізовані і проведені з дотриманням норм безпеки у місцях, спеціально відведених для таких змагань, де стрітрейсери не будуть заважати городянам і не створюватимуть небезпечних ситуацій на дорогах. Подібна практика існує в більшості країн світу, де виникають такі «види спорту». Зокрема, в США для стрітрейсерів будували спеціальні траси. Там перегони вивели на офіційний рівень, ввівши велику кількість чемпіонатів, турнірів. Це принесло популярність, яка переросла в 5 мільйонів стрітрейсерів по цілій країні. Сергій Пелешок, керівник відокремленого осередку автомобільної федерації: — Те, що відбувається на вулицях Рівного, не є автомобільними змаганнями. Це порушення громадського порядку певними людьми. Ці аматори наражають себе та навколишніх на небезпеку. До того ж, шум, який утворюється через вихлопи, є неконтрольованим. Варто пам'ятати, що на вулицях міста обмежена швидкість. Якщо вони хочуть це діло унормувати, то їм треба погоджувати свої дії з місцевою владою, як будь-який громадський захід. Адже кожна раптова поява на дорозі автомобіля, яким керує людина, що не знає про нічні перегони, може бути фатальною. Оксана Юрченко, речниця патрульної поліції: — На автоперегони та шум люди скаржилися як у письмовому вигляді, так і через соціальні мережі. Але ми не можемо довести, що шум там стоїть саме через ті перегони. Адже у нас немає приладів для його вимірювання. Для того, аби ми могли вимірювати шум, потрібно внести зміни до законодавства. На усі звернення патрульні реагують, але учасники того шоу знають, що у нас зв'язані руки. Виходить, що на одного патрульного там припадає двадцять осіб. Уявіть, що поліцейські будуть 15 хвилин складати адмінпротокол, а в той час дійство буде тривати. Тому зараз ми унеможливлюємо проведення перегонів, перекриваючи трасу. В цей час закликаємо організаторів до конструктивного діалогу. Бо вони мають розуміти, що швидка їзда буде тривати до першої серйозної аварії із жертвами. До нас уже приходили люди, які називалися представниками від автолюбителів міста. Однак вони були лише учасниками перегонів, а ми можемо домовлятися з організаторами. Можливо, вони бояться, що понесуть відповідальність за перекриття міжнародної траси. Ігор Насинюк, директор аеропорту: — Раніше гонщики їздили по колу біля аеропорту. Однак я їх звідти вигнав, бо порозбивали мені бордюри і позалишали там колеса. Якщо хтось з них до нас офіційно звернеться, то ми готові надати їм умови. З правої сторони біля злітної смуги є додаткова, а головне — вільна 600-метрова смуга. Вона їм ідеально підійде через свою ширину. Хоч аеропорт — це режимний об'єкт, але на ту ділянку дороги можна потрапити з іншої сторони. Для цього цим гонщикам потрібно лише офіційно звернутись. Адже має бути якийсь відповідальний організатор за їхні перегони. Обговоримо з ним усе, й нема питань. Хай змагаються. Забезпечимо їх «швидкою» та пожежною бригадою.
Коментарі записав Богдан СЛОНЕЦЬ.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також