Chanel: невідома історія відомого Модного Дому

406 0

Ми у соцмережах:

Chanel: невідома історія відомого Модного Дому

Навіть найбільші прихильники парфумерії, косметики та дизайнерського одягу Chanel не можуть знати всього, що знають про бренд всередині самого Модного Дому. Ми проникли за лаштунки примірочних, в дизайнерські ательє та зібрали факти, про які відомо навіть найпристраснішим фанатам компанії. Чим ризикнула Коко Шанель, коли починала власну справу? Чому квіти камелії можна побачити у кожній колекції? Відповіді на ці та інші запитання шукайте у нашій розповіді.

Народження легенди

Біографія самої Коко Шанель сповнена життєвих випробувань. Вона з’явилась на світ 19 серпня 1883 року у французькому місті Сомюр. Її сім’я була багатодітною — ще чотири брати та сестри. Коли Шанель виповнилось 11, помирає їхня мати, у 12 — з дому пішов батько, кинувши дітей напризволяще. Це зумовило те, що дитинство Коко закінчилось у дитячому будинку. Перший крутий життєвий поворот навчив її завжди розраховувати на власні сили. Так, бажання повернутись до нормального самостійного життя змусило дівчину зайнятись пошиттям одягу. Завдяки вродженій наполегливості їй вдалось неймовірне. Вже у 1910 році, у 26?річному віці, вона відкриває свій перший бутік у Парижі на вулиці Рю Камбон.

У 1912 році першими продуктами Chanel, які здобули популярність, були авторські капелюхи для гламурних заможних парижанок. Що відрізняло їх від інших кравців, так це те, що капелюхи Шанель відкидали надмірне декорування на користь більш простих, мінімальних деталей, до прикладу — пташиного пера або квітки камелії. Саме на мінімалізм вона поставила всі ставки.

Вона зробила собі ім’я не просто красивим та стильним одягом. Це були перші речі, що позбавляли жінок від щільного корсета завдяки її інноваційному підходу — використанню твіду і трикотажу. До неї ці тканини використовували виключно для пошиття чоловічого одягу. Та революцію у світі моди вона зробила надвідомим сьогодні маленьким чорним платтям.

 

Чому чорний колір та камелії стали відмінною рисою?

Саме чорний колір є фірмовим для Chanel. Проте маловідомий акт, що саме цей колір відправляє нас до дитячих спогадів міс Шанель. Її любов до цього кольору зумовлений чернечою строгістю форми одягу у дитячому будинку Аубазін, де вона росла.

З квітами камелії все простіше. Це була улюблена рослина Коко. Вперше вона використала її як декоративну прикрасу під час власної відпустки, закріпивши її на власній блузі. З того часу вона стала класичним мотивом майже для всіх продуктів Модного Дому — від одягу та галантереї до парфумів та ювелірних прикрас.

Неприйняття Америкою під час першого візиту та подальша всесвітня слава

Коко Шанель вперше відвідала Голлівуд в 1931 році, але її, за відгуками тогочасний критиків, «простий монохромний стиль» був відкинутий, тому що Америка не була готова до модерністського образу дизайнерки. Та таке консервативне сприйняття проіснувало відносно недовго. На початку 50?х років вона отримала премію мережі супермаркетів Neiman Marcus та статус «найвпливовішого дизайнером століття». Не останню роль у такому визнанні відіграла Мерилін Монро з властивим їй сексуальним та епатажним стилем (який не раз створювався одягом Шанель) та її найбільш впізнаваний аромат — ChanelN°5.

Світ неповторних ароматів Коко

Кутюр’є представила дебютний жіночий парфум Chanel N°5 у 1921 році. П’ять — її улюблене число, тому воно неодмінно повинно було увійти в назву першої композиції. Парфюмер, що працював над букетом — Ернест Бо — підготував кейс зразків акордів для аромату. Вибір міс Шанель, за збігом обставин, зупинився на зразку під номером 5. Такий символізм дозволив створити одне з найпізнаваніших імен у парфумерії усього світу. Chanel N°5 від квіткових ароматів того часу відрізняла «абстрактна» конструкція та щедре використання альдегідів. Це була не що інше, як революція.

 

Ернест Бо отримав посаду ексклюзивного парфумерного дизайнеру бренду, або його «носу», та залишався на ній до 1952 року. За ці 3 десятиліття він створив інші знакові композиції, включно з Chanel N°22 та прототипами колекцій Cuir De Russie та Bois des Iles.

Перший чоловічий аромат — Chanel Pour Monsieur — був створений у 1955 році Анрі Робером. Він замінив Ернеста Бо на посаді головного парфюмера Модного Дому. Робер розробив цілий чоловічий «парфумерний гардероб» — від шкіряного, зрілого Antaeus до ароматно-деревного блокбастера Bleu De Chanel. Також він автор Chanel N°19 — легендарного «зеленого» парфуму, названого та створеного на честь дня народження Шанель.

Кутюр’є померла 10 січня 1971 року в Парижі, напередодні представлення своєї останньої колекції. Почалася нова ера в історії парфумерії Chanel. У 1979 Жак Польж став третім парфумерним дизайнером Chanel. Його перша робота — Coco Eau De Parfum у 1984 році. Саме йому належить авторство колекції Allure, яка за популярністю, зокрема в США, стала більш відомою, ніж культова серія Chanel N°5.

2007 ознаменував нову еру в парфумерному творчості Chanel з відкриттям Les Exclusifs, спочатку колекції з 10 ароматів Вона відродила три шедевра Ернеста Бо, додавши нове портфоліо ароматів, натхненних життям, любов’ю Шанель та місцями, які мали для неї значення. Познайомитися ближче з ними можна тут.

Модний Дім Chanel завжди дивиться у майбутнє, розраховуючи наперед кожен крок. Сьогодні Олів’є Полж — син Жака Польжа, динамічний, удостоєний нагород парфумер зайняв своє місце разом зі своїм батьком у творчій команді компанії. Перші два прекрасних творіння Олів’є, Misia і Boy, потрапили в портфоліо Les Exclusifs. Вирішено було навіть оновити флакони, зробивши їх візуально невагомими. Тож ароматна історія величного Модного Дому триває.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також