Дорога — в пітьмі, бо крадуть оливу 

1864 0

Ми у соцмережах:

Дорога — в пітьмі, бо крадуть оливу 

Траса Київ-Чоп на ділянці, що проходить через Рівненщину, знову у темряві. Через злодіїв, які крадуть з трасформаторів спеціальну оливу, бо її можна як продати для тих, хто має власні трансформатори, так і використовувати для сільгосптехніки. Загалом впродовж літа вкрали півтори тонни оливи з 12 трансформаторів. Злодіїв так і не знайшли.

Траса Микола Козачок, заступник начальника Служби автодоріг Рівненської області: — Дубенське підприємство "Будінвествервіс" заливає у трансформатори нову оливу за власний кошт, бо ж коли вигравала тендер, у ньому не було передбачено грошей на втрати від крадіжок. Такого раніше не траплялося. Перша крадіжка була ще навесні на Кореччині. Тож тепер всі пробки у трансформаторах заварили, три ділянки повернули до роботи. "Будінвестсервіс" обіцяє, що освітлення інших ділянок відновлюватиме якнайшвидше. Бо якщо влітку не було нарікань на темряву, бо ніч була короткою, то вже зараз багато усних скарг. Зазначу, що до кінця року за освітлення Київ-Чоп потрібно ще буде заплатити близько 1,2 млн. грн. З 6,9 млн. грн., які було виділено дубенській фірмі під час тендера, ще залишилося 1,5 млн. грн. На освітлення їх вистачить, але потрібні додаткові кошти на відновлення електроопор, пошкоджених під час ДТП, кабелів, які затопила вода. Просимо "Укравтодор" додатково виділити 2,1 млн. грн. Служба автомобільних доріг також повідомляє, що дві основні траси Рівненщини — Київ-Чоп та Ковель-Київ — уже без вибоїн, поточний ремонт на них закінчено. Найближчим часом мають завершити ремонт дороги на Костопіль із Рівного. Днями будуть перекривати ділянку від Олександрії до межі Костопільського району. Там планують не просто залатати вибоїни, а покласти суцільний шар асфальтобетону, аби зберегти понад 50-річну дорогу від повного руйнування. Окрім того, тернопільська фірма "Дормакс" виграла тендер і до кінця року залатає вибоїни на понад 900 кілометрах рівненських доріг, що сполучають Рівне з районами та районні центри із селами. Фірма проводитиме ремонт струменевим методом із застосуванням бітумних емульсій і отримає з держбюджету близько 3,3 млн. грн. Дорожники запевняють, що ремонт вибоїн струменевим методом кращий, ніж традиційний, — і дешевший, і швидший, і стійкіший.

Алла САДОВНИК.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також