Вздовж доріг на Рівненщині зрізають дерева. Люди обурюються, адже, кажуть, вирізають не лише трухляві дерева, а й цілком здорові.
Анатолій Ковтуцький, заступник начальника Служби автодоріг в Рівненській області: — Це санітарні вирізки. Адже є розпорядження першого заступника голови облдержадміністрації Анатолія Юхименка про зрізання всіх аварійних насаджень вздовж доріг. Бо коли областю пройшов ураган і поламав безліч дерев, ми ночами мусили виїжджати, щоб їх зрізати. Також ми реагуємо на заявки про зрізання вздовж доріг аварійних дерев, які надходять до райавтодорів від сільрад, райдержадміністрацій, виконуємо приписи ДАІ про ліквідацію насаджень, які спричинили чи можуть спричинити ДТП. Підлягають зрізуванню й дерева, які корінням руйнують дорожнє покриття. Окрім цього, технічними правилами утримання доріг передбачено, що дерева мають рости від дорожнього покриття на відстані не менше 10 метрів. Потім зрізану деревину райавтодори продають фірмам. Нас щодо зрізання дерев вже перевіряли і працівники управління боротьби з організованою злочинністю, і прокуратури. І жодних порушень не виявили. Як розповіли в Здолбунівському райавтодорі, на території їхнього району зрізування дерев проводить луцьке приватне підприємство "Волиньінвестбуд". За ці роботи з ним розраховуються деревиною. Втім, нещодавно "Волиньінвестбуд" зрізати дерева припинив. Олександр Романюк, директор з технічних питань "Волиньінвестбуду": — Деревину, якою з нами розраховуються, нема куди дівати. Костопільський деревообробний комбінат "Свіспан Лімітед" припинив її приймати. Та й нам невигідно займатися зрізуванням насаджень. Адже зрізування одного дерева обходиться майже у тисячу гривень (це на пальне, пилки, оплату праці людей), а за кубометр деревини, якщо є покупець, можна вторгувати лише 70-80 гривень. Наша держава, як, приміром, це роблять в Росії, на зрізування дерев коштів з бюджету не надає.