Змагання мотоциклістів на треку цікаві для глядачів не лише високими швидкостями та боротьбою за перші місця. Адреналіну публіці додає відвертий ризик, на який щораз йдуть спортсмени, розганяючись на потужних мотоциклах. Кожна помилка на доріжці може стати для спортсмена фатальною. Кожен заїзд є прихованою грою зі смертю... У неділю на змаганнях зі спідвею зіткнулись двоє гонщиків: один відбувся переломом руки, другий — і досі не опритомнів.
Нещастя трапилося у першому заїзді міжнародних змагань із спідвею пам’яті Ігоря Марка. Двоє мотоциклістів — росіянин Роман Іванов і польський гонщик команди «Спідвей-Рівне» Збігнєв Червінський зіткнулися і впали на доріжку. Для Романа це завершилось переломом руки, а Збігнєва досі не можуть привести до свідомості у реанімаційному відділенні міської лікарні. За словами Валерія Єремєєва, лікуючого лікаря спідвеїста, у нього тяжка черепно-мозкова травма та забій головного мозку. Президент спідвейного клубу «Рівне» Володимир Жуковський так прокоментував трагедію, яка сталася на гаревій доріжці: — Причиною зіткнення стало елементарне небажання гонщиків пропустити один одного. Більша провина, з моральної точки зору, звичайно, на російському гонщику. Він мав залишити місце біля паркану для Збігнєва Червінського, але цього не зробив. Жодної відповідальності за це не передбачено, оскільки змагання були комерційними. Якби на треку були встановлені надувні паркани, таких тяжких наслідків від зіткнення не було б. На наступний сезон вони мають бути встановлені. Щоправда, поки що невідомо, за які кошти будуть придбані, оскільки невідомо хто буде власником споруди. А коштує надувний паркан дорого — 40 тисяч доларів. Загалом, усі заходи безпеки під час проведення цих і всіх попередніх змагань на гаревій доріжці Рівного були дотримані. У нас є обов’язкове медичне страхування кожного спортсмена, яке фінансується з коштів клубу та внесків шанувальників спідвею. Щоразу доріжку ретельно готують до змагань. На мототреку постійно чергують дві карети швидкої допомоги, послуги яких ми так само за власний кошт оплачуємо. Ніякого сприяння у вирішенні цього питання, на жаль, ми не маємо ні з боку міської, ні з боку обласної влади. Ось такі у нас шанувальники спідвею. Якщо взяти статистику травм по нашій команді за минулий сезон, то вона не дуже висока. До 5 випадків різного ступеня тяжкості. Здебільшого удари та переломи, які були допущені з вини гонщиків. Звичайно, якби на всіх доріжках були встановлені надувні паркани, то постраждалих було б менше, а таких тяжких травм, як у Червінського взагалі могло б не бути. Що стосується самих змагань, то відбувалися вони за схемою гран-прі. Спочатку серед 18 спортсменів визначилось 8 півфіналістів (Матей Кус, Яцек Ремпала, Андрій Корольов, Кястас Пуоджукс, Ілля Бондаренко, Павел Мєсьонц, Руслан Гатіятов та Роні Ямроже), потім четверо найсильніших розіграли призові місця. У фіналі протягом трьох кіл лідирував Кус, але на останньому колі його випередив Мєсьонц. Він не лише отримав перше місце й очкові преміальні, але й новий мотоцикл від організаторів. Третє місце в Іллі Бондаренка, четверте — в єдиного представника польської екстраліги у цій гонці Яцека Ремпали.